Uudised / blogi
29.02.2016

Reklaamide hulk Google otsingulehel on vähenenud

FCR Media Google kontohaldurid juhivad tähelepanu, et selle aasta algul on Google otsingumootoris reklaamide paigutust muudetud ja ära on kaotatud otsingutulemuste kõrval olnud parempoolne reklaamiveerg.

Hetkel kuvatakse otsingutulemuste lehel maksimaalselt seitset reklaami, neist nelja otsingutulemustest eespool ja kolme otsingutulemuste all.
 

Vastavasisulist ametlikku teadaannet Google veel teinud pole, seetõttu pole ka teada, kas tegu on ajutise või püsiva muudatusega. Samas Google’i poolt mullu tehtud erinevate muutuste põhjal järeldada, et suund on mobiilse seadme kasutajatele mugavama keskkonna loomisele. Hetkel kuvatakse otsingutulemusi ja reklaami mobiili- ja arvutikasutajale ühtmoodi, kuid praegu, ühes veerus, kuvatav info on võrreldes kaheveerulise vaatega kindlasti mugavam just mobiilikasutajale.


Reklaami ostjale tähendab hetkeolukord aga ilmselt hinnatõusu - reklaami näitamine lehe ülaosas tähendab, et kampaania peab olema veelgi kvaliteetsem. Paraku võib arvata, et võitlus positsioonide pärast tõstab ka reklaamimise hinda.

FCR Media on Baltikumi ainus Google AdWords’i premiumtaseme partner. Alates 2009. aastast, mil partnerlussuhe alguse sai, oleme just kampaaniate kvaliteedi poolest olnud absoluutses tipus ning võitnud ka erinevad auhindu kõrge kvaliteediskoori eest.

Hetkel näitab Google otsingutulemustes reklaame nii:
 

Ole kursis värskete digiuudistega:

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open