Uudised / blogi
20.09.2016

Muudatus Google AdWords'is - Extended headlines

Kaidi Kirsch, Google kontohaldur
Paljud, kes huvituvad otsingumootori turundusest, teavad, et augusti algusest on Google muutnud AdWords otsingureklaamide tähemärkide arvu. Meile, kui reklaamijatele õnneks soodsas suunas ning suurendanud seda. Kuidas, sellest loe lähemalt

Miks Google reklaamide formaati muudab?

See on järgmine loogiline samm peale parempoolse reklaamitulba ära kaotamist. Google püüdleb pidevalt parema kasutajakogemuse poole ning informatiivsemad reklaamid ja otsingumootori puhtam väljanägemine peegeldavad seda selgelt. Samuti meenutavad reklaamid nüüd veelgi enam
orgaanilisi otsingutulemusi.


 













Mida mina - kui reklaamija, pikemast reklaamist kasu saan?

  • Saad öelda rohkem – võimalik kirjutada pikem loosung ja lüüa naelapea pihta, vana reklaamiformaat oli tihti ühe tähemärgi võrra liiga väike.
  • Reklaamtekstid jõuavad hõlpsamini sihtrühmani – kas ka sinu reklaamid on tagasi lükatud, sest reklaamis näidatav sihtleht ning sihtleht, kuhu reklaami suunad, ei ühti? Nüüd sisestab Google reklaamile ise kuvatava kodulehe aadressi ja sinu mure on lisada lõppu paar märksõna, mis vastava otsingu peale ilusti rasvaseks joonistuvad.
  • Enda mõtet on kergem edasi anda, kui selleks on ette nähtud rohkem tähemärke.
 

Kas pikem reklaam tagab ka kõrgema klikitavuse määra (CTR)?

Sellele küsimusele tahame vastust saada sama palju, kui Ülemiste Vanake küsimusele: ’Kas nüüd on Tallinn valmis?“
 
FCR Media kontohalduritel oli juba juuni lõpus võimalus lisada 11-le kliendikontole pikendatud reklaamid (beta-testimine). Tavareklaamija nägi seda valikut enda AdWordsi reklaamkontol augusti algusest.

Tänaseks oleme üle kahe kuu kogunud statistikat reklaamide toimivuse kohta. Kusjuures jooksutasime nii vanu, kui uusi reklaame paralleelselt ja mis kõige olulisem: me ei lasknud Google’l otsustada, millist reklaami tema arvab, et näidata võiks, vaid ’toore jõuga’ näitasime reklaame vaheldumisi.
Trummipõrina saatel avaldame kaks kuud väldanud testide tulemused!
 
Vastus on: Pikem reklaamtekst ei garanteeri kõrgemat klikitavust.
 
Isegi kui uus ja pikem reklaam sai parema klikimäära, võrreldes vana reklaamiga, oli asi tingitud väärtuspakkumisest. Pole oluline, kui pikk on reklaam. Kui me ei veena kasutajat esimese rea või kahega, muutub pikk 80-st tähemärgist koosnev üli-hea-pakkumine tähtsusetuks (sest keegi ei jõua selle lugemiseni).
 

Pealkiri väärtuslikem komponent

Veebiturunduses löövad laineid need, kes loovad väärtuslikku sisu ning seejärel testivad seda.
Otsingumootori reklaamis saab suurimat tähelepanu esimene ja teine rida. Soovitan reklaamid luua erinevate pealkirjadega, pane need ühtlaselt vahelduma – kusjuures pisikesed asjad loevad, ei ole tarvis täiesti uut mõtet.
Umbes kahe nädala või kuu pärast peaks sul olema piisavalt andmeid hindamaks, milline pealkiri toimis paremini. Olenevalt kampaania mahu suurusest võib aeg varieeruda.
26. oktoobrist 2016 enam lühemaid reklaame luua ei saa, samas neid kuvatakse ikka. Google teavitab varsti ka täpse kuupäeva, millal ta vanad reklaamid maha võtab.
 

Soovin, et võtaksid sellest artiklist midagi endaga kaasa, sellepärast teen olulisimast kokkuvõtte:

  • Väärtuspakkumine too välja esimese kahe reaga
  • Kui lood uued reklaamid, jäta vanad kõrvale jooksma
  • Kui testid, ära unusta lülitada reklaamide esitamist ühtlase vaheldumise peale
  • Veendu, et reklaamis oleks mainitud otsitav märksõna – see saab siis rasvaseks minna (tõmbab tähelepanu)
  • Käime ikka Google’ga ühte jalga ja pakume kasutajale väärtuslikku sisu. Sellest võidavad kõik!

Google AdWords teenuse kohta saad rohkem lugeda siit >>>
 

Loe lisaks:

Ole kursis värskete digiuudistega:

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open