Uudised / blogi
04.05.2016

Kuidas olla nähtav konkurentide klientidele?

Kuigi reklaamimine Google Gmail’i keskkonnas on võimalik juba paar aastat, kasu-
tatakse vägagi efektiivset Gmail Sponsored Promotions (GSP) teenust Eestis üllatavalt vähe, õigupoolest suur osa inimestest pole sellest midagi kuulnudki.
GSP on reklaamformaat, mis võimaldab näidata reklaame Gmail’i poskasti pakkumiste vahelehe ülaosas


Millega täpsemalt tegemist?

Teenus toimib kõige paremini eripakkumiste turundamisel sihtgrupile, kelle Gmaili postkastis on sisu (kirjavahetus), mis viitab huvile reklaamitava valdkonna vastu. Et pakkumine huvi ärataks ja tegutsema kutsuks, peab see olema konkreetseks perioodiks - sõnumiks: “Tegutse nüüd, hiljem ei saa!” Kasutajale peab ütlema, miks reklaamitav toiming tuleks kohe sooritada.

GSP pakkumisel klõpsates avaneb pakkumine kõigepealt postkastis spetsiaalses vaheaknas, sealt edasi suunatakse huviline ettevõtte veebi vastavale pakkumisele või muule sihtlehele, kuhu reklaamija soovib külastajad suunata.

Reklaami saab sihtida peaaegu samadel alustel nagu reklaame Google Adwords Display võrgus-
tikus. Parameetriteks on näiteks geograafiline asukoht, mobiilsed seadmed, vanus, sugu, huvid ja märksõnad. Leidub ka erinevusi, sihtimisvalikutes pole võimalik valida veebikeskkondi, kus reklaame näidata, sest Gmail ise on juba veebikeskkond.
 
 Märksõnad arvestavad kasutaja Gmaili kirjavahetuse sisu ja adressaate, see tähendab, et enda reklaame on võimlik näidata ka konkurentide uudiskirju, hinnapakkumisi, igakuiseid arveid või muud sellist saavatele kasutajatele.


Kas teenus on efektiivne?


Meie kogemuste põhjal ületavad GSP kampaania kaudu veebilehele suunatud kasutajate külastusstatistika kvaliteedinäitajad enamiku Google AdWords Display reklaami näitajaid 30-60%. Seda nii külastusaja, vaadatud lehekülgede arvu kui lahkunud külastajate osakaalu osas. Tegu on kvaliteetsema kontaktiga.

GSP klikihinnad (kulu reklaamijale) jäävad teenuse väiksema populaarsuse ja konkurentsi tõttu madalamaks kui Google AdWords Display puhul.

Soovitame kasutada GSP reklaame kampaania käigus ühe, mitte ainsa, kanalina, et viia oma sõnum potentsiaalsete klientideni. Miks mitte ka brändi tuntuse tõstmise eesmärgil, kuid eelkõige on tegu väga efektiivse vahendiga näiteks lao tühjendusmüügi korraldamiseks või mõne teise jõulise lühiajalise müügikampaania korraldamiseks.

 

FCR Media pakub GSP kampaania halduse teenust sarnaselt Google AdWords Display halduse teenusele, mida haldavad Google'i poolt sertifitseeritud professionaalsed kontode haldurid. Lisaks kampaaniale saab meilt ka veebilehe analüüsi ja tagasisidet kliendisegmentide kohta - infot, kellelt on tõenäolisem päringuid saada. Sellise info pideval jälgimisel ja kasutamisel on võimalik muuta brändingukampaaniad ka edaspidi oluliselt tulemuslikumaks.

Ole kursis värskete digiuudistega:

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open