Uudised / blogi
04.11.2016

Google AdWordsi sihtimisvalikud täienesid veelgi

Jüri Hass, AdWordsi kontohaldur
AdWords otsingukampaanias on nüüd võimalik kampaaniat sihtida ka erinevate demograafilistele gruppidele. Mida see tähendab reklaamijale?
Jüri Hass, AdWordsi kontohaldur räägib täienenud sihtimisvalikutest AdWordsi puhul.
Oktoobris jõudis oluline uuendus ka AdWords Otsingukampaaniate seadistusse. Varem oli AdWords otsingukampaania (reklaam Google otsingumootoris) optimeerimisel tõsiseks mureks vanuseliste või sooliste tunnuste järgi auditooriumi välistamine, sest vaatamata sellele, et sihtgrupp oli kitsam, näidati reklaame kõigile.
Ainuke viis vähegi täpsemalt soovitud sihtgruppe sihtida oli õige sõnumi edastamine. Vaatamata sellele tuli läbi reklaami kodulehele ka inimesed, kellele toode või teenus tegelikult mõeldud ei olnud ja see tähendas:
  1. Reklaamiraha võis kuluda asjata
  2. Muutusid kvaliteedinäitajad, mis mõjutavad AdWords kampaania kliki hindasid ehk CPC'd
  3. Reklaam võis jõuda soovitud sihtgrupini kas piiratud mahus või oluliselt kallimalt.
     
  
Täienenud sihtimine Google AdWordsis

Nüüd on võimalik sihtida erinevaid vanusegruppe ja sugu;
Vanus: „18–24”, „25–34”, „35–44”, „45–54”, „55–64”, „65 või vanem” ja „Teadmata”
Sugu: „Naine”, „Mees” ja „Teadmata”
 
„Teadmata“ grupp on need kasutajad, keda Google ei suutnud tuvastada ehk need, kes otsingu käigus ei olnud enda Google kontosse sisse loginud.
 

Mida see annab?

 
Lühidalt: efektiivsemad kampaaniad = rohkem kliente ja/või väiksem kulu sama arvu klientide saamiseks.
On täiesti normaalne, et kampaania haldur analüüsib kogu statistikat, mis on kampaania käigus kogutud ja kasutab seda kampaania tulemuste parandamiseks
Kui vaadata  andmeid, siis igas kampaanias on näha, et teatud demograafilised grupid lihtsalt konverteerivad paremini kui teised.
Kui kampaania on piiratud eelarvega, siis nüüd on võimalik olemasolevaid ressursse suunata natuke paremini - näiteks vanusegruppi, mis toob ettevõttele rohkem kliente, mis tähendab, et sama kuluga on võimalik saada rohkem kliente. Juhul kui päevane eelarve ei piira kulu, saab nüüdebasobivad demograafilised grupid lihtsalt välistada, vähendades sellega kampaania kulu.


Vaata lisaks:

Ole kursis värskete digiuudistega:

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open