Uudised / blogi
23.09.2016

FCR Media jõudis Äripäeva Turunduse TOP-is tippude sekka

FCR Media kontseptsioon — pakkuda digitaalmeediateenuseid väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele — on toonud edu. Kõrge koht edukate agentuuritulu teenijate seas 2015. aastal on märgiks, et teeme õiget asja ning oleme Eesti suurim digimeedia agentuur, kelle sihtrühmaks just väikese- ja keskmise suurusega ettevõtted. On väga hea tõdeda, et ka väiksema suurusega ettevõtetega koos töötades on võimalik konkureerida suuremaid ettevõtteid teenindavate agentuuridega.

FCR Media jõudis 2015. aastal edukate agentuuritulu teenijate seas kõrgele neljandale kohale tulemusega 1,61 mln eurot, 2014. aastal oli  tulemuseks 1,48 mln eurot. Ettevõtte jaoks on see tulemus märgilise tähtsusega, sest Turunduse TOP-is figureeritakse esimest korda.

 

Varasemalt on FCR Media või selle tütarettevõtted olnud esindatud Otseturundusfirmade TOP-is ja Kirjastuste TOP-is, seda tänu põhitegevusaladele infoliinide ja infokataloogide vallas. Jõuline muutumine digitaalmeedia agentuuriks on toimunud just viimastel aastatel ning nagu näha, on muutused ka vilja kandmas.

 

Kristiina Tukk, FCR Media AS tegevjuht:

 

Muutused on toonud edu

Meie äri sai alguse telefonikataloogi ja infotelefoni ärist. Google ennustab juba mõnda aega, et aastaks 2020 tarbitakse 80% kogu infost nutiseadmetes, peamiselt läbi telefoni. Meie jaoks tähendab see ärimudeli keeramist 180 kraadi ja seda olemasolevate ressurssidega.

Usun, et suur väljakutse on meid innustanud. Oleme kolme aastaga kahanenud enam kui poole võrra, see tähendab suurt tõhususe kasvu. Meie meeskond teeb tööd hingega, sisemiselt põledes. Õpime läbi katsetamise ja uute ideede läbiproovimise.
 

Mida toob tulevik?

Erinevalt teistest meediaagentuuridest, kes sihivad valdavalt suuri kliente, oleme keskendunud väikestele ja keskmistele. Oleme üks olulisemaid Google'i partnereid Eestis. Iga viies ettevõte, kes Google'is reklaamib, on meie partner ja oleme saanud areneda kiiresti koos oma klientidega.

Mis puudutab digiturunduse arengut, siis tooksime välja kaks olulist faktorit, kuhu ka oma klientide tähelepanu suuname: nutiseadmete kasutamise kasv ja järjest personaalsemad reklaamid.

Mõne aasta eest öeldi: “Lähen internetti!” Täna elame veebis, see on oluline muutus. Minu soovitus ettevõtetele on olla internetis kohal. Lisaks tuleb olla kasulik, kiire ja siduda see tarbija huvidega.

Aastal 2016 kasutab Eestis nutitelefoni 63% elanikkonnast (Google Customer Barometer 2016), võrreldes mullusega on taas tegu jõulise kasvuga — ettevõtte sõnum tarbijale peab olema telefoniekraanil kättesaadav. Kõik algab kodulehest ja sellest me klientidega järgmisel paaril aastal juttu alustame.

 

Teiseks oluliseks trendiks on täpne sihtrühmani jõudmine, see on juba täna meie tugevuseks. Antud eesmärki ei oska aga kliendid endale veel hästi seada, tahetakse olla vaid Google otsingutulemustes esimesed.

Lähituleviku olulised märksõnad on Youtube, vestlusrakendused ning erinev visuaalne materjal.

Üle 70% netiliiklusest käib Google sõnul juba täna läbi video ja teenindusettevõtted, kellel on olemas lisaks fotodele virtuaaltuur, jõuavad kliendikontaktideni ligi kaks korda tõenäolisemalt. Visuaalne väljanägemine on online keskkonnas omamoodi hügieenifaktoriks.

Erinevaid vestlusrakendusi peetakse aga järgmiseks turundusväljundiks. Kuna inimesed veedavad neis palju aega, otsivad ettevõtted juba võimalusi seeläbi huvigruppideni jõudmiseks.

 

Ole kursis värskete digiuudistega:

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open