Uudised / blogi
15.10.2015

Eesmärkide seadistamine Google Analytics'is

Jüri Hass, Kontohaldur

Eesmärkide seadistamine on üks olulisemaid võimalusi, mida pakub Google Analytics veebisaidi ja reklaamikampaania efektiivsuse analüüsimiseks.
Jüri Hass räägib, kuidas seadistada Google Analytics'is eesmärke. On selge, et pole piisav teada, mitu külastust on mingi perioodi jooksul veebisaidile tulnud - oleks strateegiliselt oluline teada, kui palju oste, kontaktlehe vaatamisi, video vaatamisi, sotsiaalvõrkudes jagamisi või muid ettevõttele olulisi tegevusi inimesed teevad ja millised reklaamikampaaniad või külastuste allikad viivad kõige tihedamini soovitud eesmärkide täitumiseni.
Allpool leiate esituse, kuidas seadistada eesmärki Google Analytics'is, mis hakkab jälgima kontaktlehe vaatamisi ja mitu inimest reaalselt täidab kontaktvormi ning saadab küsimuse või päringu. Vaata slaide!
 

Ole kursis värskete digiuudistega:

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open