Uudised / blogi
24.10.2017

Digitaalturunduse suunad - Google Partner Summit 2017

FCR Media Eesti on üks väheseid Google’i suuri partnereid Eestis, mistõttu oli mul võimalus osaleda New York’is toimuval iga-aastasel partnerite tippkohtumisel. FCR Media on Google’i partner põhjusel, et väga suur osa Eesti väikestest ja keskmistest ettevõtetest on usaldanud enda digitaalse turundamise meie kätte.

Viis minu silmis olulist tähelepanekut ürituselt:

 

1. Tarbija on kannatamatu

Me enam ei käi internetis, vaid elame seal! Klient on täna palju informeeritum, nõudlikum ja kiirem, kui kunagi varem. See pole ilmselt suur uudis, kuid arvan, et hulk ettevõtjaid ei arvesta muutunud tarbijakäitumisega veel tänagi enda äri tehes — info tarbimise hulk mobiilis kasvab iga päevaga!

 

2. Mobiil on Sinu firma peauks ja visiitkaart

Noored omandavad internetis info otsimise oskused täna esmalt mobiilis, alles seejärel arvutis. Üle poolte otsingutest tehakse telefonis ning see kasvab iga päevaga. Mobiili kasutades katkestab 53% lehe külastajatest otsingu, kui lehe avanemiseks kulub üle 3 sekundi. Seda on kasulik teada! Sinu koduleht peab pakkuma kiiret, selgelt ja lihtsat sõnumit, mis ei ole üle ujutatud ilukirjandusliku sisuga. Iga sekund, mis lehe avamist aeglasemaks teeb, vähendab Sinu lehe konversiooni umbes 20%. Leht peab olema loetav ja lihtsasti navigeeritav kõigis seademetes nii lauaarvutis, mobiilis kui ka tahvlis.

 

3. YouTube video Ad Sequencing

Selle asemel, et näidata kliendile sama videot järjest ja järjest tee videolehter, milline juhatab huvilise läbi videoseeriate laiema sõnumini, kuni ostu sooritamiseni välja. Uue Video Ad Sequencing tööriistaga saab seda teha.

 

4. Tänapäeva tarbija teeb otsuse internetis, kuid ostab füüsilisest poest

Otsingufraasi „kust saab osta?“ kasutatavus on kasvanud viimase aasta jooksul 85%. Samas,90% ostudest tehakse endiselt jaekaupluses. Oluline on suunata ja suurendada külastuste hulka füüsilisse poodi, nii soovitab Google. Varsti mõõdame aega otsingust ostu sooritamiseni kaupluses. Sinu äri peab olema Google kaardil olemas ja võimaldama kliendil leida sind ka siis, kui ta sisestab otsingusse „near me“ ehk „minu lähedal“.

 

5. Ja lõpetuseks vaata, kuidas Sinu ettevõttel veebis läheb?

Kliki https://testmysite.withgoogle.com ning analüüsi enda kodulehte.

Ole kursis värskete digiuudistega:

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open