Uudised / blogi
22.12.2015

2000 vs 2015: Klient saab täna reklaami tõhusust oluliselt rohkem mõõta

Tänane FCR Media Eesti suurkliendihaldur Rando Reining: “Kui paarikümne aasta eest alustasime, olime ainsad, kes pakkusid reklaamilahendusi igas suuruses ettevõtetele, peamiselt siis infokataloogide ja -telefoni näol. Vahepeal läks konkurents hullumeelselt tihedaks. Täna oleme seisus, kus väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele taaskord vähe nii laia tootevalikuga pakkujaid on.” 
Ammustel aegadel pidi läbi ajama lauatelefoni ja faksiaparaadiga, müües tuli paljuski lähtuda vaid enda ja kliendi intuitsioonist, olulisteks müügiargumentideks müügiesindaja sarm ja oskus öelda: “Osta ära!” 
Tänased on kliendid oluliselt targemad, paljud suudavad erinevate digitaalmeedia teenuste kasutegurit ise väga hästi hinnata. See eeldab müügiesindajalt väga head valdkonna tundmist ja oskust soovitada teenuseid, millest on tõeliselt kasu. Ei tasu unustada, et digitaalmeediatoodete efektiivsus on võrreldes pabermeediaga väga hästi mõõdetav.





Sajandi algul puudus müügiesindaja Rando Reiningu laualt arvuti, töövahenditeks olid telefon ja faksiaparaat ning telefonikataloog.



Aastal 2015 töötab Reining FCR Media Eesti suurkliendihaldurina, see tähendab samaaegselt nii müügimehe kui digitaalmeedia konsultandi tööd.
 

Digimeedialahendused väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele


FCR Media Eesti ja ettevõtte eelkäijad on pea kogu aja, mil taasiseseisvunud Eesti Vabariik eksisteerib, pakkunud info-, reklaami ja turundusteenuseid, millest on kasu just väikestel ja keskmise suurusega ettevõtetel. Loomulikult sobivad meie tooted ka suurtele tegijatele, kuid tihti vajavad suurfirmad personaalsema lähenemisega teenust, mis on kordi kulukam.

Meie digitaalmeediatooted sobivad kõigile, alates ühe mehe ettevõttest, kus eraldi turundusinimeste palkamine pole mõeldav, kuni suuremate firmadeni, kus vähemalt mõnede töölõikude puhul on mõistlik teenust sisse osta ja ise tegeleda vaid professionaalide poolt koostatud usaldusväärsete analüüside põhjal otsuste langetamisega.

FCR Media üheks suurimaks tugevuseks on kompetents Google ja SEO valdkonnas. Meie eksperdid on saanud korduvalt kvaliteediauhindu Google kontode halduse eest ning kuuluvad selles vallas Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika regiooni absoluutsesse tippu. 

Oleme Baltikumi regioonis Google kõrgeima taseme partner. Siin kohal on üheks koostöökriteeriumiks ka ettevõtte suurus. Enam kui saja töötajaga, kelle hulka kuuluvad lisaks internetiturunduse spetsialistidele ja müügikonsultantidele ka visuaalse ning tekstilise sisu loojad, suudame pakkuda oma ligi 10 000 kliendile digitaalmeedia vallas täisteenust.

Digitaalmeedia tooteid on endiselt toetamas ka hästi tuntud traditsioonilised infomeediatooted, millele vaatamata nutiajastu võidukäigule endiselt veel suurel hulgal tarbijaskonda leiab.
FCR Media väikestele ja kesmise suurusega ettevõtetele suunatud teenindusmudel toimib edukalt 11 Euroopa riigis ja Ladina-Ameerikas, Uruguais - nii on tegu ühe suurima kontaktivõrgustikuga terves Euroopas.

Ole kursis värskete digiuudistega:

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open