Uudised / blogi

Uudised / blogi

2017-12-06
Palju on vaieldud selle üle, millesse digiturunduse ajastul (loe: praegu) investeerida. Siinkohal lähevad ekspertide hinnangud tihti lahku – räägitakse, et SEO on kuningas ja vastupidi.
2017-11-01
17. oktoobril jagas otsingu-, info- ja telekommunikatsiooni ettevõtteid ühendav assotsiatsioon SIINDA (the Search and Information Industry Association) Hispaanias Valencias toimunud iga-aastasel auhinnatseremoonial tunnustust tänavustele tõhusaimatele ning innovaatilisematele lahendustele oma valdkonnas. Kuldse autasu pälvis teiste seas ka FCR Media Eesti, tootega SyncMe, kategoorias turundus, reklaam ja müügiedendus.
 
2017-10-24

FCR Media Eesti on üks väheseid Google’i suuri partnereid Eestis, mistõttu oli mul võimalus osaleda New York’is toimuval iga-aastasel partnerite tippkohtumisel. FCR Media on Google’i partner põhjusel, et väga suur osa Eesti väikestest ja keskmistest ettevõtetest on usaldanud enda digitaalse turundamise meie kätte.

2017-08-02
Kohvishop.ee tegevusalaks, nagu nimigi ütleb, on kvaliteetse kohvi ja kohvimasinate müük. Toodete müük käib läbi e-poe. Kliendi eesmärk oli lihtne ja arusaadav: läbi Google AdWordsi reklaamide tõsta e-poe kaudu tehtavate müükide arvu. 
 
2017-06-16

Olenevalt ettevõtte tegevusvaldkonnast võib Facebooki reklaam olla ettevõtte kodulehele sama hea müügikanal kui Google AdWords otsingureklaam. Suurim vahe on mõistagi selles, et läbi Google’i reklaami jõuab Sinu kodulehele juba ostuhuviga inimene,  Facebookis tuleb ostuhuviga inimene ise üles leida (teine võimalus on ostuhuvi ahvatleva pakkumisega tekitada). Ostuhuviga inimeste leidmiseks tuleb reklaamide tulemusi pidevalt mõõta, õigeid andmeid analüüsida ja nende põhjal vajalikke parandusi kampaaniates sisse viia. Näitan Sulle, kuidas mina seda teen.

2017-05-04
Martin Varrand, digiturunduse spetsialist: Digiturundus on tulnud selleks, et jääda. See on muutnud viisi, kuidas ettevõtted oma tooteid ja teenuseid turundavad, ja mis peamine, kuidas turunduse tulemusi mõõdavad. Õigem on ehk öelda, et digiturundus pakub selleks enneolematuid võimalusi. On veel üksjagu teed minna, et kõik ettevõtted selle potentsiaali mõistaksid ja seda kasutaksid.
2017-04-21
Siiri Oden, Google AdWords’i kontohaldur  toob välja 13 põhjust, miks AdWords’i reklaam tihtipeale kasu ei too.
 
2017-04-07
Oleme ka varasemalt kirjutanud, et Google My Business kaardikonto on ülimalt tähtis väljund iga ettevõtte jaoks. Hoolimata sellest on see paljudel ettevõtetel endiselt korrastamata. Vaata näiteid, milline peab üks õige Google My Business kaardikonto välja nägema!
2017-03-29
Martin Kesküll, kontohaldur: Remarketing (ka retargeting) ehk eestikeeles taasturundus on see, kui näitame oma reklaame neile inimestele, kes on me kodulehte või mobiiliäppi juba külastanud, kuid meile soovitud tegevuse sooritamata jätnud. 
2017-03-27

Võimalus osta tooteid ja teenuseid internetist on muutunud normaalsuseks, seda ka kõige personaalsemate ostude puhul — paljud meist ostavad näiteks enamiku riietest, kodutehnikast ja miks mitte igapäevast toidukraamigi laua tagant tõusmata.

2017-03-23
Siiri Oden, digimeedia projektijuht: Google AdWords on reklaamikanalina juba üle 16 aasta pakkunud efektiivseid ja tulemuslikke reklaamivõimalusi. Kui Sul AdWordsiga veel otsene kokkupuude puudub, siis olen Sulle selle artikliga  teenäitajaks.
2017-03-13

Martin Varrand, Digiturunduse spetsialist

Ettevõtjatega suheldes olen mitmeid kordi kuulnud, et Facebooki reklaamid ei tööta. Need ei too soovitud tulemusi ja usk Facebooki kui reklaamikanalisse on sellega kadunud.
Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open