Uudised / blogi

Uudised / blogi

2018-02-22

Meeldib see meile või mitte, aga digiturundusest on saanud maailma kõige kargem turundus- ja müügitööriist. Sellest sõltub üha enamate äride ellujäämine või kadumine. Ole sa suur või väike, olgu sinu kliendid  äri- või eraisikud, selle võrgu silmad ei ole kellegi jaoks liiga suured. Üks sellistest võrkudest on ka Facebook.

2018-02-07
Sotsiaalmeedias turundamise populaarsus kasvab igapäevaga. Loe lisaks, mida Facebook oma tootearenduses oluliseks peab ja kuidas seda enda ettevõttele kasulikult ära kasutada.
2018-01-22
Kui viimastel aastatel on Google’i otsingutulemustes headele positsioonidele jõudmise peamisteks eeldusteks olnud sisukas, funktsionaalne ja mobiilisõbralik veebileht, siis 17. jaanuaril teatas Google, et alates käesoleva aasta juulist hakkab veebilehe allalaadimiskiirus otseselt mõjutama seda, mis järjekorras otsingutulemusi kuvatakse.
2018-01-15
SEO liiklus on usaldusväärne ja kvaliteetne, Google Adwords (Search + Display) annab aga paindlikkuse, mida iga ettevõte oma turundustegevustes vajab.
2017-12-21
Google AdWords tööriistad jagunevad suures osas kaheks: Google Search ja Google Display Network. Kindlasti peaksid mõlemad olema oluline osa Sinu digikampaaniast. Loe lähemalt millal mida kasutada.
2017-12-06
Palju on vaieldud selle üle, millesse digiturunduse ajastul (loe: praegu) investeerida. Siinkohal lähevad ekspertide hinnangud tihti lahku – räägitakse, et SEO on kuningas ja vastupidi.
2017-11-01
17. oktoobril jagas otsingu-, info- ja telekommunikatsiooni ettevõtteid ühendav assotsiatsioon SIINDA (the Search and Information Industry Association) Hispaanias Valencias toimunud iga-aastasel auhinnatseremoonial tunnustust tänavustele tõhusaimatele ning innovaatilisematele lahendustele oma valdkonnas. Kuldse autasu pälvis teiste seas ka FCR Media Eesti, tootega SyncMe, kategoorias turundus, reklaam ja müügiedendus.
 
2017-10-24

FCR Media Eesti on üks väheseid Google’i suuri partnereid Eestis, mistõttu oli mul võimalus osaleda New York’is toimuval iga-aastasel partnerite tippkohtumisel. FCR Media on Google’i partner põhjusel, et väga suur osa Eesti väikestest ja keskmistest ettevõtetest on usaldanud enda digitaalse turundamise meie kätte.

2017-08-02
Kohvishop.ee tegevusalaks, nagu nimigi ütleb, on kvaliteetse kohvi ja kohvimasinate müük. Toodete müük käib läbi e-poe. Kliendi eesmärk oli lihtne ja arusaadav: läbi Google AdWordsi reklaamide tõsta e-poe kaudu tehtavate müükide arvu. 
 
2017-06-16

Olenevalt ettevõtte tegevusvaldkonnast võib Facebooki reklaam olla ettevõtte kodulehele sama hea müügikanal kui Google AdWords otsingureklaam. Suurim vahe on mõistagi selles, et läbi Google’i reklaami jõuab Sinu kodulehele juba ostuhuviga inimene,  Facebookis tuleb ostuhuviga inimene ise üles leida (teine võimalus on ostuhuvi ahvatleva pakkumisega tekitada). Ostuhuviga inimeste leidmiseks tuleb reklaamide tulemusi pidevalt mõõta, õigeid andmeid analüüsida ja nende põhjal vajalikke parandusi kampaaniates sisse viia. Näitan Sulle, kuidas mina seda teen.

2017-05-04
Martin Varrand, digiturunduse spetsialist: Digiturundus on tulnud selleks, et jääda. See on muutnud viisi, kuidas ettevõtted oma tooteid ja teenuseid turundavad, ja mis peamine, kuidas turunduse tulemusi mõõdavad. Õigem on ehk öelda, et digiturundus pakub selleks enneolematuid võimalusi. On veel üksjagu teed minna, et kõik ettevõtted selle potentsiaali mõistaksid ja seda kasutaksid.
2017-04-21
Siiri Oden, Google AdWords’i kontohaldur  toob välja 13 põhjust, miks AdWords’i reklaam tihtipeale kasu ei too.
 
Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open