Uudised / blogi

Uudised / blogi

21. veebruar 2017 Mis on bränd?
Brändi tähendus on läbi aastate muutunud ja tänase päevani kuuleb selle mõiste kohta mitut definitsiooni. Üks on kindel — bränd ei ole toode, neid kaht aetakse väga tihti segamini ja on oluline mõista, mis on nende vahe.
16. veebruar 2017 Facebooki piksel - Miks nõnda oluline?

Martin Varrand, Turundus- ja kommunikatsioonispetsialist

Facebooki piksel on JavaScript kood (tükk koodi), mis paigaldatakse ettevõtte kodulehele. See kood hakkab jälgima kodulehel toimuvat ja edastab seejärel andmed tagasi Facebooki. See omakorda annab Sulle Facebookis reklaamides erakordsed võimalused reklaamide sihtimiseks, optimeerimiseks ja tulemuste analüüsiks.
9. veebruar 2017 Google Search Console - Mis see on?

Elmo Jõeleht, E-kanalite müügijuht

Palju räägitakse kodulehel toimuva analüüsimise kontekstis Google Analytics’ist, kuid selle kõrval on teenimatult varju jäänud Google Search Console, kuigi tegu on väärt tööriistaga, mida ei tohiks alahinnata. Inimesed, kes on igapäevaselt digiturunduses, puutuvad sellega tihti kokku, kuid kui Sina ei ole puutunud, siis loe see kirjutis läbi.

3. veebruar 2017 Internetiturundus 3: Vahendid

Elmo Jõeleht, E-Kanalite müügijuht

Sa oled üle vaadanud selle, mis on see toode või teenus, mida Sa soovid müüa ning selle, kes on Su kliendid ning Sa soovid hakata müüma. TORE! Vaatame, mis on vahendid ja võimalused reklaamimiseks.
24. jaanuar 2017 Google AdWords trendid 2017 - Mida pead teadma

Elmo Jõeleht, E-kanalite müügijuht

Digiturundajad juba teavad, et 2017 aasta toob AdWords’i nii mõndagi uut võrreldes eelmise aastaga — lisaks uutele digividinatele loomulikult suurema konkurentsi parematele positsioonidele ning vajaduse olla veel rohkem sõbralik mobiilsete seadmete suhtes. Aga mis veel?
 
17. jaanuar 2017 SEO trendid 2017 - 3 asja mida pead teadma, et konkurentidest mitte maha jääda
Jüri Hass, Internetiturunduse spetsialist.
Viimastel aastatel on SEO-valdkonnas toimunud jõulised muutused, paljudele ettevõtetele on koduleht saanud aina olulisemaks müügikanaliks. Vaatame üle kolm olulisemat aspekti, mida pead teadma SEO kohta aastal 2017.
 
10. jaanuar 2017 Infograafik: Turundustrendid aastal 2017

Martin Varrand, Turundus- ja kommunikatsioonispetsialist
2016. aasta alguses kirjutasin artikli teemal: „millised on turundustrendid aastal 2016?“. Mullusteks peamisteks märksõnadeks pakkusin toona „sisuturundus“, „sotsiaalmeedia“, „nutitelefonide jätkuv kasv“. Nüüd võin tõdeda, et läks täppi — üllatavalt suur osa ettevõtetest panustas eelmisel aastal sisuturundusse.
Facebooki reklaamid tegid sellist võidukäiku, et 2017. aastaks ennustab Facebook reklaamiostjate piirmäära täitumist, mille tulemusel ei jätku Facebookil enam pinda, mida välja reklaamida. Nutitelefonid tegid maailmas meeletut võidukäiku, Eestis tõusis nutitelefoni kasutajate protsent 63%-le elanikkonnast, kasvades 2016. aastaga 6%!
Taaskord on aastanumber vahetunud, vaatame, mida on turunduses oodata 2017. aastal?

3. jaanuar 2017 Interneti kasutatavus Eestis - kokkuvõtlik ülevaade oluliseimast

Martin Varrand, Turundus- ja kommunikatsioonispetsialist.

2016 aasta oli interneti kättesaadavuse osas erakordne aasta. Kui varasematel aastatel oli see number stabiilne, internet oli 2013-2015. aastal kättesaadav 77% Eesti elanikkonnast, siis 2016. aastal tegi see number märgilise kasvu, tõustes 81%-le. 4% kasv võib esmapilgul tunduda väike, kuid Eesti elanikkonna kohta tähendab see seda, et ~50 000 inimest said eelmise aastaga ligipääsu internetile. Samuti on tugevalt kasvanud inimeste arv, kellel on internetile igapäevaselt ligipääs. Stabiilselt 65% juures olnud number 2013-2015 aastatel tõusis eelmise aastaga 72%-le.
29. november 2016 Internetiturundus osa 2 - Tunne oma klienti ja toodet ning sea siis eesmärgid

Elmo Jõeleht, E-kanalite müügijuht

Kui internetiturunduse esimese osa blogipostituses kirjeldasime internetiturundust üldiselt, siis nüüd läheme sammukese lähemale. Selles osas anname ülevaate, miks on enne kampaania alustamist ülimalt oluline tunda hästi nii oma toodet kui klienti.
Tegutsemine ilma plaanita on justkui purjekas ilma kaptenita — kaootiline suunavalik soovitud sadamasse ei vii.
 
28. november 2016 FCR Media Eesti on 2016. aasta Google’i Premium Partner

Öeldakse, et internetis on ka väikseimatel suured võimalused. Oleme väikestele- ja keskmise suurusega ettevõtetele pühendunud digimeedia agentuur ning töötame igapäevaselt selle nimel, et aidata oma klientidel interneti võimalusi maksimaalselt kasutada. Teeme seda eesmärgiga, et ka meie kõige väiksemad kliendid püsiksid konkurentsis ja veebiäri oleks pidevas kasvus.


Võtame digiturundust täie tõsidusega ning meie klientide reklaamikampaaniad on hästi hallatud. Just sellepärast valis Google meie agentuuri oma Premium Partneriks.

24. november 2016 FCR Media müügitalent Rando Reining käis Äripäeva konverentsil praktilisi nippe jagamas
FCR Media Eesti müügikonsultant Rando Reining on aastaid oma töös supertulemusi näidanud ja seda mitte ainult Eesti tasemel. Tema edulood on seni igal aastal leidnud tunnustust ja ära märkimist kogu FCR Media grupi müügitiimides — tegutseme hetkel 12 riigis ja anname tööd enam kui 1200 inimesele.
10. november 2016 Nüüd ametlik! Google: Mobiilisõbralikud lehed saavad eelise
Jüri Hass, Internetiturunduse spetsialist
Oleme ka varasemalt kirjutanud, et kodulehe mobiilisõbralikkus on soodustavaks faktoriks lehe positsioonile otsingutulemustes. Loe, mida peaksid teadma
10. november 2016 FCR Media Group võitis Baltikumi ettevõtte parima välistehingu auhinna
Eestis asuv FCR Media Group ostis tänavu suvel Belgia suurima digitaalmeedia agentuuri Truvo varad. Osa Truvo tegevusest liideti FCR Media Belgiaga, ettevõte võttis üle 310 töötajaga tegevuse. Tehingut tunnustati 28. oktoobril toimunud Balti M&A ja erakapitali foorumil välisturgude tehingu auhinnaga.
4. november 2016 Google AdWordsi sihtimisvalikud täienesid veelgi
Jüri Hass, AdWordsi kontohaldur
AdWords otsingukampaanias on nüüd võimalik kampaaniat sihtida ka erinevate demograafilistele gruppidele. Mida see tähendab reklaamijale?
21. oktoober 2016 Internetiturundus: Sissejuhatus

Elmo Jõeleht, E-kanalite müügijuht

Kuna olen igapäevaselt nii internetiturunduse tarbija ja ka pakkuja rollis, siis räägiksin sellest natuke lähemalt. Esimeses osas on jutuks internetireklaamid - Kellele, miks ja kuidas?
12. oktoober 2016 Kas mu praegune AdWordsi partner teeb head tööd?

Erik-Herald Valter, Google kliendihaldur
Kuidas ära tunda, kas koostöö partneriga on olnud hea? Loe, mida oleks vaja teada ja tähele panna, tehes koostööd AdWordsi alal.
 

4. oktoober 2016 Facebooki reklaam – Kuidas õigesti toimida
Martin Varrand, Turundus- ja kommunikatsioonispetsialist

Nagu kõigis teistes digitaalsetes turunduskanalites, nii on ka Facebookis kindlad reeglid ja võtted, mille õige järgimise puhul võib saavutada suurepäraseid tulemusi. Pealtnäha võib Facebook tunduda lihtne koht kus reklaami teha – vaja on vaid ettevõtte Facebooki lehte ja suund Ads Manager’i. Reaalsuses on aga Facebooki turundus keerulisem ja sealse reklaamplatvormi väga laias võimaluste spektris on vaja hästi orienteeruda ja omada kogemusi ja teadmisi sellest, mis töötab ja mis mitte.
Minu esimene küsimus Sulle on, et miks Facebook? Kas Sinu kliendid on Facebookis? Kui vastasid jaatavalt, siis tule, läheme edasi.
27. september 2016 Miks sa peaksid oma kodulehe optimeerimisega pidevalt tegelema? + 7 peamist väärarusaama

Elmo Jõeleht, E-Kanalite müügijuht

Miks on oluline oma kodulehte pidevalt optimeerida. Mis võimalusi loob ettevõttele hea kodulehe SEO? Loe lähemalt.
23. september 2016 FCR Media jõudis Äripäeva Turunduse TOP-is tippude sekka

FCR Media kontseptsioon — pakkuda digitaalmeediateenuseid väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele — on toonud edu. Kõrge koht edukate agentuuritulu teenijate seas 2015. aastal on märgiks, et teeme õiget asja ning oleme Eesti suurim digimeedia agentuur, kelle sihtrühmaks just väikese- ja keskmise suurusega ettevõtted. On väga hea tõdeda, et ka väiksema suurusega ettevõtetega koos töötades on võimalik konkureerida suuremaid ettevõtteid teenindavate agentuuridega.

21. september 2016 Muudatused Google Keyword Planner'is - mis muutus?

Martin Kesküll, Kontohaldur
Mis muutus Google Keyword planneris ning kuidas reklaamijad, kellel kampaaniamaht pole piisav, saavad endiselt ülevaate?

20. september 2016 Muudatus Google AdWords'is - Extended headlines
Kaidi Kirsch, Google kontohaldur
Paljud, kes huvituvad otsingumootori turundusest, teavad, et augusti algusest on Google muutnud AdWords otsingureklaamide tähemärkide arvu. Meile, kui reklaamijatele õnneks soodsas suunas ning suurendanud seda. Kuidas, sellest loe lähemalt
12. september 2016 Viis põhjust, miks ilma mobiilisõbraliku veebileheta oma äri ohtu sead!

Erik-Herald Valter, Google kliendihaldur
Viis põhjust, miks peaksid omama mobiilisõbralikku veebilehte. Mis juhtub ilma selleta, ning mis on veel lähiajal muutumas. Loe lähemalt.


 

30. august 2016 Google AdWords algajatele: esmased näpunäited vigade vältimiseks

Erik-Herald Valter, Google kliendihaldur
Mida kujutab endast Google AdWords ning kuidas see töötab? Mida on oluline jälgida kampaaniat tehes?

 

26. august 2016 Eesti meisternaiskond nüüd FCR Media nime all!
Viimasel kümnendil Eesti naiste korvpalli üheks valitsejaks olnud Audentese Spordiklubi naiskond, kes möödunud hooajal kandis 1182 Tallinn nime, kolib uuest hooajast alates Raplasse. Naiskonnast saab Rapla Korvpallikooli püramiidi osa ning ametlikuks nimeks FCR Media/Rapla KK. Naiskond, kes on viimase 10 hooaja jooksul võitnud 8 Eesti Meistritiitlit, osaleb eeloleval hooajal Eesti Läti-Ühisliigas, Naiste Balti liigas (BWBL) ning Eesti Meistri – ja karikavõistlustel.
 
3. august 2016 Asukohapõhine reklaam Facebookis – kuidas jõuda õige inimeseni?

Asukohapõhised ettevõtted nagu poed, restoranid, juuksurid ja teised väikeettevõtted, on pidevalt küsimuse ees, kuidas ettevõtte ümbruses olevaid inimesi enda juurde meelitada. Tihti pole ettevõtjal piisavalt teadmisi digiturunduse võimalustest, mistõttu kasutatakse traditsioonilisi reklaamkanaleid nagu erinevad voldikud, reklaam kohalikus ajalehes või raadios. Lõppeesmärk on aga kõigil sama: kutsuda inimesi enda juurde ostma. Tänaseks on tarbijaskond liikunud ajaleheveergudelt internetti ning suurem osa neist on aktiivsed kasutajad sotsiaalmeedias.
- Martin Varrand

12. juuli 2016 Pressiteade: Eesti juurtega Euroopa suurim digiturundusagentuur FCR Media laienes Belgia turule
Eestis asutatud ja registreeritud FCR Media grupp laienes taas — alates 2016. aasta juulist kuulub grupi koosseisu Belgia suurim väikeste ja keskmise suurusega ettevõtetele suunatud digiturundusagentuur, mis tegutseb nüüd FCR Media Belgium nime all. 
 
13. juuni 2016 SEO tähendab rohkemat, kui vaid märksõnade positsioonid!

Veebilehe leitavuse eeldusteks on hea sisu, loogiline struktuur ja lehe kasutajasõbralikkus. “Täites neid tingimusi on lehel paremad võimalused täita talle pandud eesmärke. Samas pole kunagi mõistlik panustada vaid ühele kaardile, nii ka veebi arendades,” teab FCR Media SEO spetsialist Sven Ulmand.

10. juuni 2016 Google AdWords'i uued geograafilised sihtimisvalikud
Alates 09.06.2016 on Google AdWords reklaamkanali kasutajatel võimalik sihtida Eestis täiendavaid asukohti: Keila, Valga, Paide, Põlva, Paldiski, Haapsalu, Võru, Tõrva, Loksa,  Lihula, Jõgeva vald ja Saare omavalitsus. Antud muudatus tähendab kohalikele ettevõtetele rohkem ja soodsamaid võimalusi internetis endi esiletõstmiseks.
 
13. mai 2016 Google suuremahuline uuendus mobiilisõbraliku veebilehe hüvanguks
Google hoiatas meid juba mõned kuud tagasi, et mais on oodata uuendust, mis annab veel tugevama signaali, et Sinu veebileht peab olema mobiilisõbralik. Nüüd on suuremahuline uuendus väljas, mida see tähendab?
4. mai 2016 Kuidas olla nähtav konkurentide klientidele?
Kuigi reklaamimine Google Gmail’i keskkonnas on võimalik juba paar aastat, kasu-
tatakse vägagi efektiivset Gmail Sponsored Promotions (GSP) teenust Eestis üllatavalt vähe, õigupoolest suur osa inimestest pole sellest midagi kuulnudki.
10. märts 2016 Google kaardikonto korda - tegu on suure tasuta turundusväljundiga!

Kunagi ilmus paljude ettevõtete punane punktike justkui võluväel Google kaardile. Eestis, näiteks, on selle aluseks Kontakt.ee andmebaas. Paraku on väga vale see info vaid teadmiseks võtta ja unustada. Mõistlik oleks Google “Minu ettevõte” konto omistada, sest alates 28. juulist 2015, asus Google automaatselt loodud ja omanikuta kontosid kustutama.

29. veebruar 2016 Reklaamide hulk Google otsingulehel on vähenenud
FCR Media Google kontohaldurid juhivad tähelepanu, et selle aasta algul on Google otsingumootoris reklaamide paigutust muudetud ja ära on kaotatud otsingutulemuste kõrval olnud parempoolne reklaamiveerg.
19. veebruar 2016 SEO trendid aastal 2016

SEO-maailmas muutub mobiilisõbralikkus määravaks.

Kuna mobiilsetest seadmetest tehtud otsingute osakaal on juba suurem kui tavaarvutite oma ning kasvab päevast päeva edasi, siis kõigepealt peaks iga ettevõte tähelepanu pöörama kodulehe sobivusele erinevate ekraanisuurustega mobiilsete seadmetes ehk jälgima, et koduleht oleks mobiilisõbralik

29. jaanuar 2016 Millised on turundustrendid aastal 2016?

FCR Media reklaamispetsialist Martin Varrand: "Pole kahtlust, et turundusvaldkond on hetkel meeletu kiirusega muutumas. Tänapäeva turundust mõjutab suuresti interneti ja praeguseks ka nutiseadmete järjest kasvav kasutatavus. Paljude kliendid ei ole enam ammu seal, kus arvatakse neid olevat, mis tähendab vaid üht: Sul tuleb oma klientidega uuesti ühele lainele saada."

Kust nad infot otsivad ja milliseid sotsiaalmeedia kanaleid kasutavad? Kanaleid ja võimalusi enda näitamiseks on meeletult ning kohe kindlasti  ei ole vaja kõikides neis figureerida. Teha valik on ülimalt oluline, et jõuaksid oma kliendini. Järgnevalt tutvustan alanud aasta kuumemaid turunduskanaleid, et Su otsustamist lihtsustada.
- Martin Varrand

22. detsember 2015 2000 vs 2015: Klient saab täna reklaami tõhusust oluliselt rohkem mõõta
Tänane FCR Media Eesti suurkliendihaldur Rando Reining: “Kui paarikümne aasta eest alustasime, olime ainsad, kes pakkusid reklaamilahendusi igas suuruses ettevõtetele, peamiselt siis infokataloogide ja -telefoni näol. Vahepeal läks konkurents hullumeelselt tihedaks. Täna oleme seisus, kus väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele taaskord vähe nii laia tootevalikuga pakkujaid on.” 
10. detsember 2015 Kuidas veebilehe tõhusust mõõta ehk vana kooli turundaja unetud ööd
Kes vähegi suuremas ettevõttes töötanud, on kuulnud turundusosakonda rääkimas brändi tuntusest ja sellega seotud (enamasti märkimisväärsetest) kuludest. Seda, kui palju raha need kulutused tagasi toovad, tihti väga detailselt ei jälgitagi.
23. november 2015 Koduleht ei kõneta?

Lihtsad nõuanded, kuidas luua kodulehe sisu

“Olles täiesti aus, siis potentsiaalset klienti tegelikult ei huvita esmajoones mitte sinu firma ajalugu, vaid see, mida sa müüd ja miks sa konkurentidest parem oled,” toob FCR Media SEO kontohaldur Sven Ulmand ühte lausesse kokku põhilise, mille vastu kodulehe sisu luues

eksitakse.

29. oktoober 2015 7 saatuslikku viga, mida kodulehe tellimisel vältida
Kodulehe tellimisel teeb enamik ettevõtetest vigu, mis mõjutavad oluliselt nende äri, kirjutab FCR Media SEO kontohaldur ja internetiturunduse spetsialist Jüri Hass oma blogis.
Olen analüüsinud sadu ettevõtete kodulehti ja enamikul juhtudel on mõni allpool kirjeldatud vigadest kodulehe loomisel tehtud. Koduleht on täna kõige olulisem vahend ettevõtte turundamiseks. Seetõttu peab kodulehe tellimisel olema väga põhjalik ja suhtuma sellesse sama tõsiselt nagu oma kodu ehitamisse. Siit 7 olulisemat asja, mida peab kodulehe tellimisel meeles pidama:
15. oktoober 2015 Eesmärkide seadistamine Google Analytics'is
Jüri Hass, Kontohaldur

Eesmärkide seadistamine on üks olulisemaid võimalusi, mida pakub Google Analytics veebisaidi ja reklaamikampaania efektiivsuse analüüsimiseks.
4. september 2015 Twitteris saab nüüd reklaamida!?

Alates 3. septembrist saavad Twitteris reklaamida ka Eesti ettevõtted, kirjutab FCR Media Eesti internetiturunduse spetsialist Jüri Hass oma blogis.

Ametlik teenuse nimi on Twitter Ads ja sellega saab tuua esile oma säutse, kasvatada äppide allalaadimisi, liiklust veebilehele või kasvatada oma konto jälgijaid rohkem kui 200 riigis, Eestis kaasa arvatud.

29. august 2015 Pooli Eesti kodulehti püütakse nähtavaks teha iganenud vahenditega
“Umbes pooltel kodulehtedel, millega oma töös kokku puutun, loodetakse meta märksõnadele, mida otsimootorid otsingutulemuste reastamisel juba aastaid enam ei kasuta,” ütleb FCR Media Eesti SEO (otsimootoritele optimeerimine) kontohaldur Sven Ulmand, kelle igapäevatööks on kodulehtede optimeerimine otsingumootorite tarbeks.
2. juuni 2015 1182 vahendusel saadeti 34. Tartu Rattarallil ligi 7000 lühisõnumit
FCR Media tooteportfelli kuuluv infotelefon 1182 on Tartu Maratoni Kuubiku ürituste infopartner juba aastaid. Alates tänavusest Tartu Maratonist jagame pealtvaatajatele SMSi teel infot rajal toimuva kohta.
26. mai 2015 1182 abistab infoga 34. Tartu Rattarallil
FCR Mediale kuuluv Eesti suurim ja tuntuim infotelefon 1182 on juba aastaid Tartu Maratoni sarja ürituste ametlikuks infopartneriks. Nii ka eeloleval nädalavahetusel Tartu Maratoni Kuubiku raames toimuval legendaarsel Tartu Rattarallil.
4. mai 2015 Veebilehe mobiilisõbralikkus hakkab mõjutama Google AdWordsi reklaami hinda
Hiljuti hakkas Google oma otsingumootori orgaanilises otsingus kasutama mobiilsetele seadmetele kohandatud malliga veebilehtede puhul silti "mobiilisõbralik" ja teatas ametlikult, et veebilehe mobiilisõbralikkusest sõltub ka selle positsioon otsingus.
28. aprill 2015 1182 Tallinn tuli kindla võiduga Eesti meistriks!
Naiste Eesti meistrivõistluste neljas finaalmäng jäi sedakorda seeria viimaseks. Kitsukeses Tallinna Ülikooli võimlas olid 1182 Tallinna naised täna selgelt paremad igas igas elemendis, eelkõige aga häälestuses ja võidujanus – skoor 78:57 võit ning kogu seeria 3-1.
21. aprill 2015 FCR Media osales taas Tartus Maamessil
16-18.04.2015 osales FCR Media teist aastat Tartu Maamessil. 1182 on Maamessi ametlik infopartner ja nii oli ka maamessi alal püsti pandud ametlik 1182 infopunkt. Omaette boksis toimus ka infokataloogi Kontakt jagamine.
20. aprill 2015 SEO - VÕLUROHI 21. SAJANDI KLIENDI VÕITMISEKS
Inimeste sensorid olid vanasti kõrv ja silm - reklaami kuulati ja vaadati. “Online brändi tajuvad inimesed teisiti, seda võiks nimetada digimeeleks, mis meil viimaste aastatega välja arenenud on, suur osa digimeelest tegeleb reklaamimüra vältimisega,” ütleb FCR Media digitoodete arendusjuht Ruslan Gogin. 
20. aprill 2015 SOOVITUSED REKLAAMIMISEKS GOOGLE ADWORDS KESKKONNAS

Eesti turul on AdWords reklaamkeskkonna kasutajaid ja pakkujaid palju ning hind mida pealtnäha sarnase teenuse eest investeeritakse on samuti väga erinev. Google Premium VKE Partneri FCR Media AS kontohaldur Harlis Velk toob välja olulisema, mida Google AdWordsi kasutades on mõistlik jälgida. 

20. aprill 2015 1182 UUS SPORDIRAKENDUS
1182 koostöös Klubiga Tartu Maraton vahendab infot otse rajalt. Lisaks sellele, et pärast finišeerimist saab spordiüritusel osaleja ise oma mobiiltelefonile tervitussõnumi koos tulemustega, saavad osaleja sooritust jälgida ka tema sõbrad ja tuttavad. 
17. aprill 2015 VEEBILEHE MOBIILISÕBRALIKKUS MÕJUTAB POSITSIOONI GOOGLE OTSITULEMUSTES
Google teatas, et alates 21. aprillist hakkab Google mobiilses otsingus veebilehe mobiilisõbralikkus mõjutama otsingutulemuste järjestamist.
15. aprill 2015 FCR MEDIA OSALES MESSIL VÕTI TULEVIKKU
FCR Media AS osales sel aastal esimest korda tudengite karjäärimessil "Võti Tulevikku”, mis toimus tänavu juba veerandsajandat korda.
31. märts 2015 MOBIILILT TEHTUD GOOGLE OTSINGUTE ARV ON AASTAGA KAHEKORDISTUNUD
Nutitelefonide pealetung internetist toodete ja teenuste otsimisel tõrjub laua- ja sülearvuteid juba nii selgelt tagaplaanile, et telefonisõbraliku veebilehe tegemata jätmine võib kurjalt kätte maksta juba lähiajal. 
17. veebruar 2015 43. TARTU MARATONI LÜHIRAJAL OLI 1182 LÕPETAJAT
Kummutame kõigepealt kuluaarides liikvele läinud sahinad, justkui olnuks 43. Tartu Maratoni lühiraja läbinute arv 1182 turundustrikk. Infotelefoniga 1182 seotud inimesed ei ole maratoni lõpptulemusega manipuleerinud. 

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open