Uudised / blogi

Uudised / blogi

2017-08-02
Kohvishop.ee tegevusalaks, nagu nimigi ütleb, on kvaliteetse kohvi ja kohvimasinate müük. Toodete müük käib läbi e-poe. Kliendi eesmärk oli lihtne ja arusaadav: läbi Google AdWordsi reklaamide tõsta e-poe kaudu tehtavate müükide arvu. 
 
2017-06-16

Olenevalt ettevõtte tegevusvaldkonnast võib Facebooki reklaam olla ettevõtte kodulehele sama hea müügikanal kui Google AdWords otsingureklaam. Suurim vahe on mõistagi selles, et läbi Google’i reklaami jõuab Sinu kodulehele juba ostuhuviga inimene,  Facebookis tuleb ostuhuviga inimene ise üles leida (teine võimalus on ostuhuvi ahvatleva pakkumisega tekitada). Ostuhuviga inimeste leidmiseks tuleb reklaamide tulemusi pidevalt mõõta, õigeid andmeid analüüsida ja nende põhjal vajalikke parandusi kampaaniates sisse viia. Näitan Sulle, kuidas mina seda teen.

2017-05-04
Martin Varrand, digiturunduse spetsialist: Digiturundus on tulnud selleks, et jääda. See on muutnud viisi, kuidas ettevõtted oma tooteid ja teenuseid turundavad, ja mis peamine, kuidas turunduse tulemusi mõõdavad. Õigem on ehk öelda, et digiturundus pakub selleks enneolematuid võimalusi. On veel üksjagu teed minna, et kõik ettevõtted selle potentsiaali mõistaksid ja seda kasutaksid.
2017-04-21
Siiri Oden, Google AdWords’i kontohaldur  toob välja 13 põhjust, miks AdWords’i reklaam tihtipeale kasu ei too.
 
2017-04-07
Oleme ka varasemalt kirjutanud, et Google My Business kaardikonto on ülimalt tähtis väljund iga ettevõtte jaoks. Hoolimata sellest on see paljudel ettevõtetel endiselt korrastamata. Vaata näiteid, milline peab üks õige Google My Business kaardikonto välja nägema!
2017-03-29
Martin Kesküll, kontohaldur: Remarketing (ka retargeting) ehk eestikeeles taasturundus on see, kui näitame oma reklaame neile inimestele, kes on me kodulehte või mobiiliäppi juba külastanud, kuid meile soovitud tegevuse sooritamata jätnud. 
2017-03-27

Võimalus osta tooteid ja teenuseid internetist on muutunud normaalsuseks, seda ka kõige personaalsemate ostude puhul — paljud meist ostavad näiteks enamiku riietest, kodutehnikast ja miks mitte igapäevast toidukraamigi laua tagant tõusmata.

2017-03-23
Siiri Oden, digimeedia projektijuht: Google AdWords on reklaamikanalina juba üle 16 aasta pakkunud efektiivseid ja tulemuslikke reklaamivõimalusi. Kui Sul AdWordsiga veel otsene kokkupuude puudub, siis olen Sulle selle artikliga  teenäitajaks.
2017-03-13

Martin Varrand, Digiturunduse spetsialist

Ettevõtjatega suheldes olen mitmeid kordi kuulnud, et Facebooki reklaamid ei tööta. Need ei too soovitud tulemusi ja usk Facebooki kui reklaamikanalisse on sellega kadunud.
2017-03-03

Elmo Jõeleht, E-Kanalite müügijuht.
Tihti räägitakse SEO-st (kodulehe optimeerimisest otsingumootoritele) üldise märksõnaga — SEO. Teemasse süvenedes selgub, et SEO jaotub kaheks väga oluliseks osaks. Vaatame lähemalt, mis need on.

2017-02-21
Martin Varrand, Digiturunduse spetsialist.
Brändi tähendus on läbi aastate muutunud ja tänase päevani kuuleb selle mõiste kohta mitut definitsiooni. Üks on kindel — bränd ei ole toode, neid kaht aetakse väga tihti segamini ja on oluline mõista, mis on nende vahe.
2017-02-16

Martin Varrand, Digiturunduse spetsialist

Facebooki piksel on JavaScript kood (tükk koodi), mis paigaldatakse ettevõtte kodulehele. See kood hakkab jälgima kodulehel toimuvat ja edastab seejärel andmed tagasi Facebooki. 
Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open