Teenused

Google AdWords ilusalongidele

VÕTA KOHE ÜHENDUST
 
Kas oled teadlik, kuidas klient täna Sinu ilusalongi üles leiab? Üks võimalus on näiteks, et klient otsib ilusalonge internetis. Suure tõenäosusega teeb kasutaja seda Googles. Ehk tuleb ka omal mõni sarnane olukord ette? Sel juhul on väga hea viis kasutada Google AdWords otsingureklaami, et olla nähtav neile, kes ilusalonge juba otsivad. Teine võimalus on, et klient küll iluteenuseid ei otsi, kuid potentsiaalsetele klientidele on vaja ennast ja oma eripakkumisi tutvustada. Sellise võimaluse annab Google AdWords Display reklaam.
 
 Seitsme aasta jooksul oleme hallanud üle 2500 AdWords kampaania ja üle 1,5 miljoni € AdWords reklaameelarvet.

DISPLAY REKLAAMI KOHTA LOE EDASI SIIT
 


Miks mõelda praegu Google AdWords otsingureklaamide peale?

  1. Ees ootab suvi ning see on periood, kus erinevate pidustuste ja koolide lõpetamistega kasvab ka ilusalongide otsimine. Seda ilmestab kõige paremini Googles tõusvad otsingumahud, näiteks märksõnale "ilusalongid". Julgeme väita, et Google AdWords on parim viis, et teha ennast nähtavaks neile, kes iluteenuseid juba otsivad. 
  2. Aprillis on meil Sulle pakkumine. Võta meilt Google AdWords otsingureklaami kampaania (periood minimaalselt kolm kuud, kuueelarvega vähemalt 300€) ning kampaania lõppedes teeme Sinu veebilehele tasuta ühekordse internetiturunduse analüüsi. Internetiturunduse analüüs (FCR Expert) annab süvitsi tagasiside, kuidas ja kust kliendid Sinu veebilehele jõuavad, kuidas nad seal käituvad ning kuidas saaksid oma tegevust efektiivsemaks muuta.
 
Märksõnadepõhine reklaamide sihtimine on parim võimalus enda esiletõstmiseks kasutajatele, kes juba tunnevad huvi Sinu poolt pakutavate toodete või teenuste vastu.

AdWords’i otsingureklaame näidatakse Google’i otsingus orgaaniliste otsingutulemuste kohal ja all.  Sellisel viisil reklaamib end Eestis üle 3500 ettevõtte.
 

Google AdWords’i otsingureklaamid pakuvad järgmisi eeliseid:

  • Üle 90% eestlastest kasutavad internetist toodete ja teenuste otsimisel Google’i otsingumootorit.
  • Tänu mitmekülgsele statistikale, võimaldab AdWords jälgida kampaania tulusust ja kasumlikkust märksõnade ja reklaamide tasandil.
  • AdWords’i kampaaniad võimaldavad testida samaaegselt mitmeid erinevaid reklaamsõnumeid ja märksõnu ning saada tagasisidet erinevate seadistuste toimivuse kohta. Kampaaniate ajaline areng võimaldab AdWords kampaaniatel sageli pakkuda ülejäänud veebiliiklusega võrreldes oluliselt kõrgemat ostu ja tellimuse tõenäosust.
  • AdWords’i otsingukampaania eelarve kulub vaid siis kui kasutaja klikib reklaamil ja ta suunatakse veebilehele. Eelarve suurusjärk sõltub valitud märksõnade otsingumahust ja konkurentsist.
 

Miks FCR Media:

Oleme Baltikumi ainus AdWords Premiere VKE Partner ja meil on:
  • põhjalik ülevaade Google’i reklaamkanalitest ja nende võimalustest
  • kogemustega ja sertifitseeritud haldurid
  • ülevaatlikud igakuised raportid

Saa osa meie kampaaniapakkumisest ja võta meiega ühendust!

Küsi pakkumist

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open