Teenused

AdWords Display E-poodidele

VÕTA KOHE ÜHENDUST
 
AdWords Display (sisuvõrgustik) on Google’i reklaamkanal, mis täiendab AdWords Otsingureklaame võimaldades näidata reklaame kasutajatele, kes veel aktiivselt Sinu poolt pakutavaid teenuseid ja tooteid ei otsi, suurendades kaubamärgi ja eripakkumiste nähtavust soovitud sihtgrupile.



AdWords Display reklaamkanal sobib kõige paremini reklaamijatele, kes:
  1. soovivad viia kasutajad kurssi enda eripakkumistega
  2. pakuvad tooteid või teenuseid mida kasutajad aktiivselt ei otsi (n: e-pood, kes on turule tulnud mõne uue tootega)
  3. soovivad üles leida oma parimad sihtgrupid


Tarbija jaoks toimib reklaam järgnevalt:



Teadlikkus
Sinu e-poest > huvi pakutava toote vastu> soov saada endale antud toode> ost
 

Kuidas kampaaniaid sihitakse?

 

Teksti- ja bännerreklaame ning animeeritud bännereklaame saab näidata erinevatel veebilehekülgedel, mis teenivad lisaraha Google AdSense reklaamide kuvamisega. AdWords Display reklaamide näitamisel saab kaustada järgmisi sihtimisvalikuid: geograafiline asukoht, mobiilsed seadmed, vanus, sugu, huvid, teemad, märksõnad, paigutused ja remarketing’i listid (külastajad, kes on Sinu kodulehte külastanud ja sellelt lahkunud).

 

  • Huvid – reklaamide näitamine kasutajatele, keda Google seostab huviga antud valdkonna vastu (kõige laiem)

 

  • Teemad – reklaamide näitamine lehekülgedel, mis seostuvad kampaaniateemaga

 

  • Märksõnad – reklaamide näitamine lehekülgedel, mille sisus esinevad soovitud märksõnad

 

  • Paigutused – reklaamide näitamine konkreetsetel lehekülgedel või teemalehtedel (suuremates portaalides)

     

Kuidas kujuneb kampaania hind?

Kampaania eelarve sõltub soovitud kasutajagrupi suurusest, konkurentsist soovitud kasutajatele ja reklaamipaigutustele.


Kampaaniate puhul saab kasutada erinevaid hinnastamisviise:

Klikipõhine (CPC/cost per click) - reklaamija maksab iga tema kodulehele suunatud kasutaja eest.


Kliendipõhine (CPA/cost per acquisition) - reklaamija maksab iga saadud kliendi eest. CPC arvutatakse ümber CPA-ks vastavalt sellele, kui palju sooritavad lehele suunatud külastajad kokku lepitud tegevusi, täites nii reklaamikampaania eesmärki. Levinumad tegevused on näiteks reklaamija jaoks oluliste lehekülgede vaatamine, päringu- või hinnapakkumise vormi täitmine, broneering ja müük.


Reklaami näitamise põhine (CPM/cost per 1000 impressions) - reklaamija maksab reklaamide näitamise arvu pealt.

Soovid ühtlasi tõsta brändituntust ja müüki?

Küsi pakkumist

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open