Teenused

Google AdWords E-poodidele

VÕTA KOHE ÜHENDUST
 
Kas oled teadlik, kuidas klient täna Sinu e-poe üles leiab? Üks võimalus on näiteks, et klient juba otsib internetist Sinu poolt pakutavat toodet/teenust. Sel juhul on väga hea viis kasutada Google AdWords otsingureklaam. Teine võimalus on, et kliendid veel nii aktiivselt antud toodet/teenust ei otsi, kuid konkreetsele sihtrühmale on vaja oma kaubamärki ja eripakkumisi tutvustada. Sellise võimaluse annab Google AdWords Display reklaam. 
 
Seitsme aasta jooksul oleme hallanud üle 2500 AdWords kampaania ja üle 1,5 miljoni € AdWords reklaameelarvet.

DISPLAY REKLAAMI KOHTA LOE EDASI SIIT
 


Miks mõelda praegu Google AdWords otsingureklaamide peale?

  1. Julgeme väita, et Google AdWords on e-poodidele parim viis, kuidas tõsta müüki, tehes seda sealjuures kuluefektiivselt. 
  2. Aprillis on meil Sulle pakkumine. Võta meilt Google AdWords otsingureklaami kampaania (periood minimaalselt kolm kuud, kuueelarvega vähemalt 300€) ning kampaania lõppedes teeme Sinu e-poele tasuta ühekordse internetiturunduse analüüsi. Internetiturunduse analüüs (FCR Expert) annab süvitsi tagasiside, kuidas ja kust kliendid Sinu e-poodi jõuavad, kuidas nad seal käituvad ning kuidas saaksid oma tegevust efektiivsemaks muuta.
 
Märksõnadepõhine reklaamide sihtimine on parim võimalus enda esiletõstmiseks kasutajatele, kes juba tunnevad huvi Sinu poolt pakutavate toodete või teenuste vastu.

AdWords’i otsingureklaame näidatakse Google’i otsingus orgaaniliste otsingutulemuste kohal ja all.  Sellisel viisil reklaamib end Eestis üle 3500 ettevõtte.
 

Google AdWords’i otsingureklaamid pakuvad järgmisi eeliseid:

  • Üle 90% eestlastest kasutavad internetist toodete ja teenuste otsimisel Google’i otsingumootorit.
  • Tänu mitmekülgsele statistikale, võimaldab AdWords jälgida kampaania tulusust ja kasumlikkust märksõnade ja reklaamide tasandil.
  • AdWords’i kampaaniad võimaldavad testida samaaegselt mitmeid erinevaid reklaamsõnumeid ja märksõnu ning saada tagasisidet erinevate seadistuste toimivuse kohta. Kampaaniate ajaline areng võimaldab AdWords kampaaniatel sageli pakkuda ülejäänud veebiliiklusega võrreldes oluliselt kõrgemat ostu ja tellimuse tõenäosust.
  • AdWords’i otsingukampaania eelarve kulub vaid siis kui kasutaja klikib reklaamil ja ta suunatakse veebilehele. Eelarve suurusjärk sõltub valitud märksõnade otsingumahust ja konkurentsist.
 

Miks FCR Media:

Oleme Baltikumi ainus AdWords Premiere VKE Partner ja meil on:

  • põhjalik ülevaade Google’i reklaamkanalitest ja nende võimalustest
  • kogemustega ja sertifitseeritud haldurid
  • ülevaatlikud igakuised raportid

Saa osa meie kampaaniapakkumisest ja võta meiega ühendust!

 

Küsi pakkumist

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open