Sisuturundus

Sisuturundus

Agressiivsetest müügiloosungitest pungil ja reaalsust läbi roosade prillide vaatlevate kommertstekstide aeg on ümber, nagu suuresti ka tarbijate võime neid tekste mõttega lugeda. Eelmainitud tekstivorme asendavad juba mõnda aega sisuturunduslikud tekstid, foto- ja videovormid, mille eesmärgiks on luua väärtust, mitte agressiivselt müüa.

Kui veel hiljuti oli tegu suhteliselt eksklusiivse reklaamivormiga, siis praeguseks on sisuturundus levimas aina massilisemalt ning saamas ühtlasi osaks ka paljude väiksemate ettevõtete turundusstrateegiast.

Miks on sisuturundus kasulik?

  • Kasulikku infot ja asjalikke näpunäiteid sisaldav teksti- või videovorm on otsingumootorite silmis väärtuslikud ja tõstavad positsiooni otsingutulemustes. Otsingumootorid on aina enam võimelised tuvastama teksti kui terviku sisu, mitte ainult konkreetseid märksõnu.
  • Väärtuslik sisu tekitab usaldust potentsiaalsetes klientides, praktilist väärtust pakkuvat teksti või videot tarbitakse mõttega ja süvenenult, erinevalt tavalisest reklaamist. Moodne tarbija ostab seda, mida ta vajab ja pigem mitte seda, mida müüja talle aktiivselt pakub.
  • Läbimõeldud sisuturunduslikud vormid näitavad ettevõtet targa ja asjaliku, samas sooja ja motiveerituna - just sellisena, nagu enamik klientidest toodet või teenust ostes loodab.

Millest ja kuidas sisuturundusartiklites ning -videotes rääkida?

  • Inimesed väljendavad end enamasti lihtsas argises keeles ja aina enam sisestavad ka otsingumootoritesse just sellises vormis küsimusi, nagu nad küsiks neid teiselt inimeselt või mõne valdkonna spetsialistilt. Just sama lihtsas keeles ja kõigile arusaadavalt peaks spetsiifilisi asju selgitama sisuturundusvormid.
  • Sisuturunduse ja müügieesmärke seades tuleb kohe algselt selgeks teha, kellele sisu suunatud on. Kas laiadele massidele või spetsialistidele, kes tunnevad valdkonda? Nii tuleks end asetada kliendi olukorda ja vastata küsimustele, mida kliendid tavaliselt küsivad, lisaks tuua välja uusi vaatenurki valdkonnas.
  • Sisuturundusartiklites või -videotes ei pea alati rääkima ettevõtte tööst ja tegemistest või toodetest ja teenustest. Üheks võimaluseks on siduda oma ettevõte või bränd mõne laiema populaarse sotsiaalse või meelelahutusliku teemaga.

Kuidas meie sisuturundusteenus toimib?

  • Pärast teenuslepingu sõlmimist võtab meie sisuturundustoimetaja ühendust ja lepib kokku intervjuu, mille käigus kooskõlastatakse sisu, täpsustatakse vajadusel spetsiifilisi fakte ja allikaid. Lepitakse kokku sisuvormide tootmise aja- ja avaldamisgraafik.
  • Kui Sul endal on ettevõttes inimene, kellel jutt jookseb, piisab sisuturundusalasest konsultatsioonist. Jagame hea meelega oma teadmisi, õpetame, millest ja millal rääkida ning kuidas lugusid jutustada.

Kasutame sisuturundusartikleid ka enda toodete ja valdkonna tutvustamisel:

Küsi pakkumist

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open