Google Remarketing

TAASTURUNDUS - GOOGLE ADWORDS REMARKETING

Kui Sul on veebileht, siis suure tõenäosusega toimub veebilehel ka mingis mahus "liiklust", sõltuvalt sellest, kui palju oled tegelenud oma veebilehe turundamisega. Liikluse moodustavad kasutajad, kes on mingil konkreetsel põhjusel Sinu ettevõtte vastu huvi tundnud. Kui me turundame oma lehekülge neile, kes on me lehte juba külastanud, kutsutakse seda remarketing ehk taasturundus. Selleks salvestame info neist külastajatest, kes on me lehel käinud ning sihime oma reklaamid neile.


Kuidas külastajad kodulehele tagasi kutsuda?

Kiire elutempo, suur infovoog ja kõikvõimalikud segajad panevad inimesi unustama, miks nad Sinu kodulehele tulid. Koduleht mattub teiste avatud akende alla töölaual, mis kiiremat reageerimist nõuavad ja sinna see jääbki. Nii ei jõuta süvendeda Sinu pakutavatesse teenustesse ja toodetesse ega ka headesse pakkumistesse. Selleks peaksime koguma nimekirju ehk remarketing liste.
Olemasoleva kliendi tagasikutsumine on kordades odavam uue otsimisest!

Aita inimestel meenutada, kasuta Google AdWords’i TAASTURUNDUST!
Google AdWords’i taasturunduse (remarketing) kampaania võimaldab näidata reklaami just neile, kes on juba Sinu ettevõtte kodulehte külastanud. Kui inimene on juba Sinu kodulehte külastanud, suurendab tõenäosust, et ta ostab või vormistab tellimuse. See on ka põhjus, miks remarketing on tänasel päeval ülimalt oluline.
 
Google Retargeting Taasturundus

FCR Media sertifitseeritud Google’i toodete spetsialistid loovad Sulle taasturunduskampaania!
Alati pole mõtet kõike ise teha. Erinevate rakenduste kasutusjuhendeid oskame me kõik lugeda ja seeläbi mõista ka teenuse olemust. Spetsialisti eeliseks on kiirus ja kogemused.

Küsi pakkumist

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open