Google Gmail

GSP - Gmail Sponsored Promotions

 

Püüa oma konkurentide kliente Gmail'i reklaamidega!

Gmail Sponsored Promotions (GSP) on Google’i reklaamkanal, mis võimaldab reklaamide näitamist Gmail'i postkastis (Promotions vaheaknal).
 


GSP suurim tugevus on võimalus näidata enda reklaame konkreetsetele huvigruppidele, tegevusvaldkondadega seotult ja ka konkurentidelt kirju saavatele kasutajatele.

GSP sobib kõige paremini reklaamijale, kes soovib enda kampaaniate ja eripakkumiste info konkreetsete klientideni viia.


GSP reklaamide sihtimisvõimalused ühtivad Google Display võrgustiku võimalustega (geograafiline asukoht, mobiilsed seadmed, vanus, sugu, huvid, märksõnad). GSP lisavõimaluseks on suunata enda reklaame kasutajatele, kelle kirjavahetuses esinevad soovitud märksõnad või kelle postkastis on kirjavahetus soovitud domeenidelt.

Näiteks saame väga täpselt näidata reklaame Gmaili postkastis inimestele, kes saavad meie konkurentidelt uudiskirju või pakkumisi.

 

Miks Sa peaksid Gmailis reklaamima?

Selleks, et jõuda oma klientideni! Gmaili reklaam ei sobi küll kõikidele klientideni, kuid need, kellele see sobib, on see väga tõhusaks vahendiks oma klientideni jõudmisel. Kuna ülal kirjeldasime sihtimisvalikuid, siis on see ka tõhus viis oma konkurentide klientide postkasti jõudmiseks. Näiteks on võimalik sihtida reklaame neile inimestele, kes saavad teie konkurendilt reklaamkirju.
Üheski teises reklaamikanalis ei saa niivõrd konkreetselt reklaame sihtida. 

 

Soovitused GSP kampaaniaks: tuleb luua väga selge väärtuspakkumine ja üleskutse - miks peaks kasutaja kohe antud pakkumist kasutama?

Võta meiega ühendust ja teeme Sulle pakkumise klientide püüdmiseks!

Küsi pakkumist

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open