Google My Business

Google'i minu ettevõte ehk kaardikonto


Kunagi ilmus paljude ettevõtete punane punktike justkui võluväel Google kaardile. Eestis, näiteks, on selle aluseks Kontakt.ee andmebaas. Paraku on väga vale see info vaid teadmiseks võtta ja unustada. Mõistlik oleks Google “Minu ettevõte” konto omistada, sest alates 28. juulist 2015, asus Google automaatselt loodud ja omanikuta „Minu ettevõte“ kontosid kustutama!

Google kaardil esiletulek on igati oluline, sest korras konto kaardirakenduses toob ettevõtte parematele positsioonidele lokaalses otsingus. FCR Media Google kontode haldur Kaidi Kirsch  toob järgnevalt välja olulisema, mida Google’i “Minu ettevõtte” teenuse kohta teadma peaks.
 

Hetkeseis ja suurimad ohud

Kaardil näidatav ettevõte pole kontot omastanud  - Google’i kaardil näidatakse automaatselt genereeritud kontot, mis pole ettevõttega otseselt seotud. Halvemal juhul võib konto omistada keegi võõras, kolmas osapool.
Vale asukoht ja kontaktid  - konto on genereeritud vanade andmete põhjal.
Kuvatakse juriidiline, mitte tegevusnimi - algandmed võivad pärineda andmebaasist, kus ettevõtja juriidiline nimi on kaubamärgist erinev.
Suure tasuta potentsiaali kasutamata jätmine  - tegu on lokaalse otsinguga, mis võimaldab kasutajale kuvada kõige lähemal asuvaid teenusepakkujaid. Lisaks eelistab kaardirakendus kuvada kasutajale ettevõtte kontosid, millel on tuvastatud regulaarne info uuendamine. Teadupärast armastab Google enim värsket ja asjakohast sisu.
 
Selline näeb välja omastamata konto:


Google’i kaarti kasutatakse koos navigeerimisrakentusega nutitelefonis täna palju liiklemiseks, saamaks infot liiklustiheduse ja teekonna kohta. Ei ole mõistlik sellist võimalust tasuta nähtav olla, käest lasta!
 

Kuidas kontot luua või omastada?

  • Tuvasta, kas sul on omastamata Google “Minu ettevõtte” konto (Google My Business) - kontrolli, ka oma ettevõtte varasemaid tegevusnimesid, juhul kui neid on olnud. Alati on mõistlik muuta vanemat kontot, mitte luua uut, sest pikema ajalooga konto on väärtuslikum. Olemasoleva konto kinnitamiseks külasta “Minu ettevõtte” keskkonda logides sisse registreeritud Google’i kasutajaga.
  • Kui sinu ettevõtet pole Google’i kaardil  - tegutseda tuleks sarnaselt eelmises punktis märgituga ehk logi sisse “Minu ettevõtte” keskkonda enda Google kontoga.
  • Kaardikonto haldamine käib Google „Minu Ettevõte“ konto abil  - „Minu ettevõte“ kontole pääseb ligi kinnitusprotsessi järgselt.
  • Kui reklaamid ettevõtet Google AdWords’iga - saad kaardikonto omistamisega lisada reklaamidele asukohalaiendi, mis Google’i väitel tõstab reklaamide klikitavust lausa 10%.


Milline peaks olema “Minu ettevõtte” konto?

Täida kõik infoväljad - profiil peab olema sajaprotsendiliselt täidetud. Kasuta alati tegevusnime, mille järgi sind tuntakse.
Lisa kindlasti pildid - profiilipilt, logo ja pilt kus on tegutsemiskoha fassaad. Ülejäänud fotomaterjal on rangelt soovituslik. 
Kliendiarvustused - nende nimel tasub pingutada. Positiivsed arvustused toovad ettevõtte paremini esile ning tekitavad kasutajas usaldust.

Selline näeb välja korras Google kaardikonto:

Google Minu ettevõte kaardikonto
 

Millal kasutada digimeedia agentuuri abi?

  • Juhul, kui sa ei tunne end erinevate kontode haldamisel kindlalt või Sul pole selleks aega. Suhtlus Google'iga on kohati keeruline ja aeganõudev.
  • Kui soovid olla kursis pidevate Google'i "Minu ettevõtte" uuendustega ning rakendada neid enda ettevõtte kaardikontol, tasub samuti konto haldamiseks kasutada digitaalmeedia agentuuri abi


   

Teised digimeedia väljundid:

Soovid abi Google kaardikonto korrastamisel?

Küsi pakkumist

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open