Google AdWords

Google AdWords - otsingureklaam

Soovid, et sinu ettevõte oleks käeulatuses ja olemas just siis, kui klient sind vajab? Tutvu lähemalt Google’i otsingureklaami võimalustega.
 

Mida kujutab endast otsingureklaam?

Google AdWordsi puhul on tegemist klikipõhise maksumusega reklaamidega Google otsingumootoris. Tegemist on üha kasvava  reklaamide paigutused Google AdWordsi puhul on tegemist klikipõhise maksumusega reklaamidega Google’i otsingumootoris. Ehk ettevõtjatel on võimalus teha end sihtrühma jaoks nähtavaks just siis, kui potensiaalne klient tema toodet/teenust otsib.

Ettevõtete jaoks on tegemist üha olulisema müügikohaga mida näitab ka üha kasvav reklaamijate hulk.

Kampaania ülesehitus:
Sihtimine:
Google’i otsingureklaami sihtimine on märksõnapõhine. Selleks, et jõuda teie klientideni analüüsime toodete/teenuste ostuprotsessi, kaardistame potensiaalsed märksõnad ja paneme kokku liikluse prognoosi.

Kui Su ettevõte tegeleb näiteks akendega (näitel paremal), siis valid Sa sinna sellised märksõnad nagu:
  • puitaknad; puitaken; plastaknad; plastaken; aknad jne
Lisaks aga tasub mõelda küsimustele, mis kliendil ostuprotsessis tekivad ja pakkuda lahendusi ka nendele:
  • kõige vastupidavamad aknad, parimad aknad korterile, milliseid aknaid valida jne.
Reklaamtekstid Paista silma oma Google AdWordsi reklaamtekstidega. Ülioluline roll on selgetel, müüvatel reklaamtekstidel, mis kõnetavad kliendi vajadust ja pakuvad lahendust. Pakuvad vajalikku informatsiooni ettevõttest ja juhatavad klienti just temale olulise sisuni.
  Mõõtmine
Google Adwords võimaldab mõõta kampaania tulemusi pidades silmas just teie eesmärke. Tulemustest lähtuvalt on võimalik testida erinevaid lahendusi, parandada sihtimist ja alandada konversioonikulu.

Muidugi on kogu maailm Google AdWordsi taga oluliselt keerulisem ning kogemusi nõudev, kuid üldipildina toimub see nii. Kampaaniaga võib alustada igaüks. Maksimaalse kasu saavutamine vajab aga pühendumist, teadmisi ja aega.

Pakume teile
Eesmärgile vastava lahenduse välja töötamist
Märksõnaanalüüsi
Reklaamtekstide loomet
Kampaania haldust ja optimeerimist sertifitseeritud professionaali poolt
Interaktiivseid raporteid
 

Vaadake väikeettevõtja edulugu:

AdWords’i otsingureklaame näidatakse Google’i otsingus orgaaniliste otsingutulemuste kohal ja all. Sellisel viisil reklaamib end Eestis üle 3500 ettevõtte!

Laste mängumaade ja -tubade turul on üsna tihe konkurents ning kliendid teevad valdavas enamuses eeltööd internetis. Google AdWords'i reklaam on kindel viis olla Google'i otsingumootoris nähtav. Tegutsesime kümme aastat ilma reklaamita ja meie klientuur hakkas järsku langema. Kui hakkasime teenust kasutama, oli kohe tõus märgata. Kui nüüd on vahepeal reklaamiga paus sisse jäänud, on see samuti kohe päringute hulgas väljendunud

Andra Hallman, Nipi Mängumaa

Vaata lisaks:

Küsi pakkumist

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open