Kodulehtede valmistamine

Kodulehtede valmistamine - WebMe

Mobiilisõbralikud, tänapäeva nõudmistele vastavad veebilehed

Mobiilsete seadmete kättesaadavus ja võimalus läbi nende saada lihtsasti juurdepääsu internetiressurssidele on seadnud uued ranged nõudmised kodulehtede funktisonaalsusele. Et ajaga kaasas käia, peab koduleht olema mobiilisõbralik ja andma kasutajatele kodulehe külastamisel parima kogemuse. Google on ametlikult välja öelnud, et kodulehe mobiilisõbralikkus on üheks kriteeriumiks kodulehe hindamisel (Loe artiklist: Veebilehe mobiilisõbralikkus mõjutab positsiooni Google otsingumootoris.)
 

Mobiilisõbralikud, tänapäeva nõudmistele vastavad veebilehed


Valmistame Sulle mobiilisõbraliku tänapäeva nõudmistele vastava veebilehe!


Kodulehtede tellimisel on kõige olulisem panna paika lehe eesmärk.

Üldiselt saab eesmärgi sõnastada kolmel viisil:

  • INFORMATIIVNE - sisaldab infot pakutavate toodete ja teenuste kohta
  • TEHINGUNI VIIV - leheküljelt on võimalik toodet või teenust osta, aeg broneerida jne
  • HARIV - näiteks vikipeedia

Enamlevinud on kaks esimest.

Enne veebilehekülje tellimist on oluline kirja panna järgmine informatsioon:

  • Kes on need kasutajagrupid, keda soovitakse kõige meelsamini näha oma tulevase kliendina, on B2B või B2C kliendid?
  • Kas tegemist on teadliku kliendiga või antud valdkonnas võhikuga?
  • Kus ta geograafiliselt asub?
  • Mis keelt ta kõneleb?

Pärast kasutaja kirjeldamist ja peamise eesmärgi defineerimist on oluline paika panna leheküje struktuur. Oluline on jälgida, et kõik pakutavad tooted ja teenused oleksid jaotatud loogiliselt kategooriatesse. Juhul, kui tooteid-teenuseid on palju, võib need omakorda jaotada mitmel tasandil alamkategooriateks.

Korralikult toimiva kodulehekülje üheks olulisemaks tugisambaks on kodulehekülje sisu. Siin on oluline silmas pidada, et lisaks tekstidele kuulub selle alla ka pildi- ja videomaterjal.
Sisu peab vastama järgmistele küsimustele: Milline on ettevõtte eelis konkurentide ees? Milliseid tooteid või teenuseid soovitakse eelkõige klientidele pakkuda? Kas müügiargumendiks on näiteks soodne hind või on tegemist eksklusiivse tootega? Äkki on eeliseks hoopis tellimise mugavus ja kohaletoimetamise kiirus? Võib-olla toimetatakse mingis piirkonnas tellitud kaup tasuta kohale?

Vajalik on kõik pakutavad tooted ja teenused detailselt lahti kirjutada ning paigutada nad eraldi alamlehekülgedele. Kindlasti on vaja välja tuua ka väärtuspakkumine ehk miks peaks just Sinu ettevõttelt antud asja tellima. Mida paremini oma väärtuspakkumine välja tuua, seda suurem on tõenäosus, et see potentsiaalset klienti kõnetab.

Igal sammul on heaks tavaks kasutajat järgmise sammu juurde edasi juhatada, et ta kasutajakogemuse voog ei katkeks. Näiteks tootekirjelduse juures peaks kindlasti olema üleskutse, mis viib lõpuks toote tellimise või hinnapakkumise küsimise vormi juurde. Eeldus, et klient ise kontaktide lehe abil ühendust võtab, vähendab enamasti oluliselt päringute hulka - lisaliigutus katkestab voo.

Oluline on pakkuda klientidele sujuvat ja ootustele vastavat kasutajakogemust, mis on seotud ühtseks tervikuks ja toetab kodulehekülje eesmärke. Kasutaja saab aru, kus ta hetkel on ja mida ta peaks järgmisena tegema, et soovitud eesmärgini jõuda.

Peale lehekülje valmimist ja sellele Google Analytics’isse paigaldamist on kindlasti vajalik seadistada ka konkreetsed eesmärgid, mille täitmist mõõtma hakata. E-poodide puhul on asi lihtne, sest kõige olulisemaks eesmärgiks on kindlasti müügitehinguni jõudmine.
Lisaks sellele on mõistlik jälgida ka väiksemaid ehk mikroeesmärke, nagu toote ostukorvi lisamine, detailse tooteinfo pdf-faili allalaadimine, tagasiside vormi õnnestunud saatmine, Facebook-i fännileheküljega liitumine jne. See informatsioon võimaldab saada paremat ülevaadet, mis leheküljel toimub ja annab konkreetse numbrilise tagasiside sellele, kas veeb täidab talle seatud eesmärke. Eesmärkide seadistamise teenust pakume FCR Expert nimelise teenuse alt ka meie.

 
Leiame koos sinu vajadustest lähtuva lahenduse!
 
 

Tehtud tööd

Küsi pakkumist

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open