Kodulehe audit

Kodulehe audit - Internetiturunduse analüüs

Kas tead, kui palju kodulehekülg Sinu ettevõttele tegelikult kasu toob?

Kas Sa tead, palju Su koduleht reaalselt võiks raha tuua? Meie teame! Kuna puutume igapäevaselt kümnete ja sadade eri kodulehtedega, siis oskame näha ja mõõta kasutamata potentsiaali.
Kodulehekülg peab täitma kindlaid eesmärke, mis peavad olema mõõdetavad. Kui tead, mis koduleheküljel täpselt toimub, siis saad teha ka informeeritud otsuseid, et kodulehekülg rohkem tulu teeniks. Karm reaalsus on see, et liiga suur osa lehekülgesid jätab kasutamata olulise osa ressurssi.

Kodulehekülg eesmärgipäraselt tööle!

Kodulehe audit on teenus, mille abil meie eksperdid panevad koos Sinuga paika kindlad mõõdetavad eesmärgid ja seadistavad veebianalüütika tööriista (Google Analytics) nende eesmärkide jälgimiseks.

 

Eesmärkideks võivad olla näiteks

  • õnnestunud ostu sooritamine
  • pakkumise küsimine läbi koduleheküljel oleva kontaktvormi
  • meililistiga liitumine
  • jne

Kohustuslikuks võib lugeda reklaamikampaaniate tulemuste mõõtmist sotsiaalmeedia- ja meilikampaaniate puhul. Jälgida saab ka traditsioonilistes kanalites (trükimeedia, raadio, TV) tehtavat reklaami, juhul kui siduda reklaamid spetsiaalsete veebiaadresside ja -lehtedega.

Tulemuste mõõtmata jätmine jätab kasutamata suure osa väärtuslikku infot nagu näiteks:
  • Kas reklaamkampaania täitis eesmärke?
  • Miks kliendid ostu ei sooritanud?
  • Kes üldse on meie kliendid?
  • Mida saaks kodulehel parendada, et kasvatada müüki?
  • jne

Lisaks saab ülevaate sellest, milliste internetikanalite kaudu veebileheküljele on jõutud. Kliendiga koostöös tehtud seadistuste korral on võimalik välja selgitada, millised on just Sinu jaoks kõige paremini internetis toimivad reklaamikanalid.

Kodulehe liikluse jälgimine on oluline!

Nagu juba ülal mainitud, siis üks suurimaid vigu, mis takistavad ettevõttel käivet kasvatada, on turundustegevuste analüüsimata jätmine.
Loomulikult ei ole väikesel ja keskmise suurusega ettevõttel enamasti mõistlik palgata tööle eraldi inimest, kes tegeleks veebistatistika uurimisega ja sealt äriliselt olulise informatsiooni välja toomisega.

Kui kodulehekülg on oluliseks kanaliks uute klientide leidmisel, on sama oluline võimalikult täpselt teada, mida külastajad kodulehel teevad ja kuidas oleks võimalik veelgi suurem hulk külastajaid klientideks muuta.

Et kasutada ettevõtte potentsiaali ära ning seda kasvatada, on kõige mõistlikum ja rahaliselt soodsam see teenus vastavat kompetentsi omavalt ettevõttelt sisse osta.

Kodulehe audit teenusega võid olla kindel, et informatsiooni analüüsib kogenud spetsialist ja lisaks iganädalasele ja igakuisele automaatsetele raportile saad vastavalt valitud teenusepaketile ka sisulisema ülevaate, mida ja kuidas oleks mõistlik muuta.

Google Analytics paigaldamise ja seadistamise ning kogu analüüsiteenusega seotud tehnilise poole eest hoolitseme meie.

 

Mida Sa saad Kodulehe auditi veebianalüüsiga?

Vastavalt vajadustele igakuise, kvartaalse või poolaasta ülevaate lehel toimuvast, mis hõlmavad:
  • Detailse kirjelduse kodulehe külastajatest (vanus, asukoht, huvid jne)
  • Kodulehe külastatavuse muutus võrreldes eelmise kuu ja eelmise aastaga
  • Top 10 päringut, millega otsingumootorist kodulehele tuldi. Lisaks näitamist arv, CTR ehk klikitavus, keskmine positsioon (võimalus parendada positsiooni SEOga)
  • Kanalite lõikes külastatavus ning konversioonimäär. (võimalus optimeerida kanalitest tulevat liiklust just sinna, kus see kõige rohkem tagasi toob)
  • Külastatavus seadmete lõikes (Laua- ja sülearvuti, Mobiilsed seadmed, Tahvelarvuti) - (Saadud andmed aitavad analüüsida, kas kodulehe mobiilse poolega peaks rohkem tegelema.
  • Eksperdi soovitused müügi kasvatamiseks.

Kodulehe audit veebilehe külastatavuse analüüs on eriti oluline ettevõtetele, kelle jaoks on oluline kodulehelt tulevad päringud või müügid (nt. e-poed)

Uuri lähemalt, kuidas meie eksperdid saavad Sind kodulehekülje eesmärkide seadmisel aidata ning küsi näidisraportit.
 

Küsi pakkumist

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open