SEO versus Adwords– puust ja punaseks(III osa): kumb jääb peale? - FCR Media OÜ
1901
post-template-default,single,single-post,postid-1901,single-format-standard,cookies-not-set,mkd-core-1.1,post-seo-vs-adwords-puust-ja-punaseksiii-osa-kumb-jaab-peale,ajax_fade,page_not_loaded,,fcr media burst child-child-ver-1.0.0,burst-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive,"><!-- Google Tag Manager (noscript) --><noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-PSH264L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript><!-- End Google Tag Manager (noscript) --><br style="display:none;
SEO versus Adwords III osa

Martin Varrand kirjutab oma arvamusartiklis selgesõnaliselt, et SEO on digiturunduse kuningas. Peab nõustuma, kuigi osalisellt! Kui SEO on kuningas, siis Adwords on selle kuningriigi peaminister oma nõunikega, kes seda kuningriiki reaalselt ka arendab ja edendab. Ärge saage valesti aru, orgaaniline liiklus oma tuumana on Google core competence. See on A ja O, mis on nende brändi ülemaailmselt võrdsustanud info otsimisega (googeldamine). Küll aga rahalises ja ajalises mõistes lonkab SEO tugevalt jalga. Õigete märksõnadele optimeerimine võtab kaua aega ning googeldamise trendid võivad muutuda kiiremini kui jõuame sisu toota
33% kogu liiklusest läheb esimesele kolmele orgaanilisele URL’ile, mida otsitud märksõnaga kuvatakse. Ülejäänud jaotuvad vastavalt ülejäänud orgaanilise ja Adwords liikluse vahel. Tihti mõtestatakse SEO’d ehk orgaanilist liiklust tasuta liiklusena, mille püüdmiseks sisuliselt raha vaja ei ole. Unustatakse seega aeg ja mõtte resurss, mida SEO optimeerimisele meeletult kulub.
Kokkuvõtlikult peab ütlema, et kanaleid tuleb valida vastavalt püstitatud eesmärkidele ning vastavalt kindlale vajadusele. Iga digiajastul tegutsev ettevõte, kes omab veebilehte, peaks laskma seda on-site optimeerida, seda juba sellepärast, et veebilehe laadimiskiirusest oleneb suuresti kui palju ja mida Sinu kliendid veebilehel teevad ning kuidas käituvad.

AdWords

SEO liiklus on usaldusväärne ja kvaliteetne, Google Adwords (Search + Display) annab aga paindlikkuse, mida iga ettevõte oma turundustegevustes vajab.

SEO liiklus on usaldusväärne ja kvaliteetne, millel on äärmiselt suur ja tähtis osa iga veebilehe turunduskanalites. Küll aga annab Adwords (Search + Display) paindlikkuse, mida iga ettevõte oma turundustegevustes vajab. Pelgalt sisuturundusega ei saa me jooksvalt oma turundussõnumeid muuta. Seda saame aga teha Adwords kanalite läbi. Nagu kirjeldatud, võimaldab Google suurepäraseid võimalusi kampaaniate personaliseerimiseks. Soosiku valimine oleks praeguses kontekstis kindlasti liialt subjektiivne. Igal ettevõttel on digimaailmas omad eesmärgid, vastavalt millele ka tuleks valida antud kanalite vahel ning võimalusel panna SEO ja AdWords üksteise heaks tööle, mitte nende vahel valida.

Postituse märksõnad:

Seotud artiklid