Glassdrive konversioonihind alanes 80% - FCR Media OÜ
12356
post-template-default,single,single-post,postid-12356,single-format-standard,cookies-not-set,mkd-core-1.1,post-saint-gobain-glass-estonia-se-glassdrive,ajax_fade,page_not_loaded,,fcr media burst child-child-ver-1.0.0,burst-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive,"><!-- Google Tag Manager (noscript) --><noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-PSH264L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript><!-- End Google Tag Manager (noscript) --><br style="display:none;
Glassdrive konversioonihind alanes 80%

Saint-Gobain Glass Estonia SE kampaania peamiseks eesmärgiks oli kasvatada läbi veebilehe glassdrive.ee tehtavate päringute ja broneeringute arvu. Lisaks tõsta konversioonimäärasid, alandades seejuures makstud reklaami vahendusel tehtud päringute konversioonide hinda (CPA).

Kuidas seda tegime?

Analüüsisime konkurente ja nende poolt kommunikeeritavaid sõnumeid. Lõime selle info põhjal peamise sõnumi “Mõeldes inimestele klaasi ees ja klaasi taga”, mida kasutasime erinevates digikanalites, võttes seejuures arvesse klienditeekondasid. Videoproduktsiooni ning bännerreklaamide loomisel lähtusime ettevõtte brändiraamatust.

Uute kampaanialahenduste väljatöötamisel lähtusime eelnevate perioodide andmetest. Nende andmete põhjal jõudsime strateegiateni, mis kataksid klienditeekonnad alates bränditeadlikkuse tõstmisest kuni lõpliku otsuse tegemiseni.

Kogutud info põhjal loodud ideid arendasime omakorda edasi kampaaniate eksperimentidega, mille raames testisime erinevaid pakkumisstrateegiaid, et leida paremini toimivad lahendused.

Millised olid tulemused?

  • Google Adsi vahendusel toimunud konversioonide arv kasvas 1010%, samal ajal kui kulud kasvasid 358%
  • Konversioonimäär kasvas 82%
  • CPA vähenes 80%, seda peamiselt tänu uuendatud loovlahendusele ja tekstidele, reklaamilaienditele, täpsematele sihtimisstrateegiatele ning automatiseeritud pakkumisstrateegiatele

Mida me õppisime?

Konkurentsitihedas valdkonnas aitavad edu tuua hästi läbi mõeldud loovlahendused ning eesmärgipärane testimine ja tulemustest lähtuv muudatuste tegemine.

Täname Glassdrive’i enda kogemuste jagamise eest!

Postituse märksõnad:

Seotud artiklid