SEO kampaania eesmärk

Kliendi eesmärk oli kasvatada väljastpoolt Eestit tulevat orgaanilist veebiliiklust lehele ruthiebelle.com, korrastades ingliskeelsete lehtede meta-elemente (meta title, meta description).

Milline oli olukord enne töid?

Kliendi veebilehel puudusid täielikult meta-kirjeldused ning olemasolevad meta-tiitlid ei olnud märksõnapõhiselt optimeeritud.

Mida meie tegime?

SEO töödega alustasime novembris 2017. Eesmärgi saavutamiseks tegime põhjaliku märksõnaanalüüsi, mille põhjal koostasime nendest semantilise tuuma. Koostöös kliendiga valisime välja märksõnad, mis olid kõige relevantsemad veebilehe sisu ja eesmärkidega. Kasutades saadud informatsiooni kirjutasime ja lisasime veebruaris 2018 optimeeritud meta-tiitlid ja meta-kirjeldused veebilehele. Lisaks kasutasime olemasolevat veebisisu (blogi) korrektseks veebisiseseks viitamiseks ning seadistasime Google Search Console konto selleks, et Google saaks tehtud muudatustest võimalikult ruttu teada.

Tulemus: üle 70% välisriikidest tulnud orgaanilise veebiliikluse kasv

Kui novembris 2017 külastati veebilehte läbi orgaanilise otsingu (väljastpoolt Eestit) 4194 korda, siis märtsis 2018 külastati veebilehte 7279 korda (+ 73,56%)

Postituse märksõnad:

Seotud artiklid