Oluline SEO muutus: veebilehe laadimiskiirus hakkab mõjutama Google otsingutulemusi mobiilis - FCR Media OÜ
1892
post-template-default,single,single-post,postid-1892,single-format-standard,cookies-not-set,mkd-core-1.1,post-oluline-seo-muutus-veebilehe-laadimiskiirus-hakkab-mojutama-googlei-otsingutulemusi-mobiilis,ajax_fade,page_not_loaded,,fcr media burst child-child-ver-1.0.0,burst-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,no_animation_on_touch,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive,"><!-- Google Tag Manager (noscript) --><noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-PSH264L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript><!-- End Google Tag Manager (noscript) --><br style="display:none;
Laadimiskiirus ja SEO

Eelkõige muutub olukord nende veebilehtede jaoks, mille laadimine võtab kasutaja silmis liiga kaua aega. Seda, kui kaua on kaua ja milline on aeglaselt laadiv veebileht, Google välja ei ütle. FCR Media SEO spetsialistide praktikast lähtuvalt saab aga väita, et kui veebileht laeb end kauem kui 3-4 sekundit, asub kasutaja alternatiive otsima.

Aeglane laadimine ei tähenda siiski, et aeglaselt laadiv, kuid funktsionaalne ja kasuliku sisuga veebileht kaoks täielikult otsingutulemustest, eelmainitud faktorid on endiselt peamisteks tulemuste järjestamisel. Samas investeerib aina enam ettevõtteid kodulehe optimeerimisse, mistõttu veebilehtede kvaliteet on oluliselt kasvanud. Kuna üldine tase on kõrge, võib aeglane laadimine saada just peamiseks teguriks, mis veebilehte otsingutulemustes allapoole langetab.

Kui viimastel aastatel on Google otsingutulemustes headele positsioonidele jõudmise peamisteks eeldusteks olnud sisukas, funktsionaalne ja mobiilisõbralik veebileht, siis 17. jaanuaril teatas Google, et alates käesoleva aasta juulist hakkab veebilehe allalaadimiskiirus otseselt mõjutama seda, mis järjekorras otsingutulemusi kuvatakse.

Veebilehe laadimiskiirus on ka praegu oluline järjestusfaktor, kuid seda just arvuti-, mitte mobiilikasutaja vaatevinklist. Arvutite puhul on internetiühenduse kiirus oluliselt suurem, kui mobiilsel internetil. Testides oma veebilehte arvutis, võib tunduda, et Sinu veebileht on piisavalt kiire. Selleks, et saada aimu, mida Google algoritmid Sinu veebilehest arvavad, kasuta Google PageSped Insights tööriista. Antud tööristaga näed veebilehe hinnangut eraldi desktoparvutite ja mobiilsete seadmetega kasutades. Kui tulemused on alla 80 punkti 100-st, on paras aeg mõelda kodulehe optimeerimisele.
Meie klientide veebilehtede laadimiskiirust oleme parandanud SEO teenuse raames juba aastast 2015 ja kogemus on näidanud, et selle tulemusel paranevad meie klientide positsioonid Google otsingumootoris. Kasvab orgaaniline veebiliiklus ja konversioonimäärad teistest veebiliikluse kanalitest.
Enamgi veel, kodulehe optimeerimine on aidanud vähendada meediakulu Google AdWords kampaaniate puhul, sest üks element kolmest, mis mõjutab kliki hinda kujundavat kvaliteediskoori, on kasutajakogemus, sealhulgas ka laadimiskiirus ning teine sihtlehe relevantsus. Seepärast avaldab hästi optimeeritud koduleht nii SEO-tehnilises kui ka klassikalises mõttes olulist positiivset mõju Sinu ärile. Kuna tegemist on professionaalsete teadmistega, soovitame pöörduda SEO spetsialisti poole, kes teab, mida ja kuidas on vaja teha. Tutvu ka meie kodulehe optimeerimise teenusega siin.

Postituse märksõnad:

Seotud artiklid