Korduma kippuvad küsimused

Analüütikaga seotud terminid

Goal Completions

Eesmärkide täitumised. Eesmärgid võivad olla näiteks kontaktlehe vaatamine, kontaktvormi täitmine, video vaatamine, hinnakirja allalaadimine, e-poe puhul tellimuse esitamine.

Sessions

Kodulehe kasutamise sessioonid - sessioon on ajaperiood, millal kasutaja teostab kodulehele aktiivseid tegevusi (lehitseb, vaatab videosid jm võimalikud tegevused).

% New Sessions

Uute sessioonide (külastuste) protsent sessioonide koguarvust. Uute külastustena peetakse kas kasutaja esmakordset külastust konkreetsest seadmest. Kui kasutaja külastas kodulehte varem näiteks lauaarvuti abiga ja hiljem esmakordselt mobiilse seadmega (tahvelarvuti või nuti-telefon), siis viimane külastus loetakse uue sessioonina (külastusena).

Device Category

Tehnilise seadme kategooria, mille kaudu kodulehte külastati.

  • desktop - lauaarvuti
  • tablet - tahvelarvuti
  • mobile - mobiiltelefon

 

User Type

Kasutajatüübid - kasutajad, kes külastasid kodulehte esmakordselt või korduvalt kodulehte külastanud kasutajad.

  • New Visitor - esmakordselt kodulehte külastanud kasutajad (seadmepõhiselt)
  • Returning Visitor - korduvalt kodulehte külastanud kasutaja.

 

Default Channel Grouping

Internetikülastuste allikate grupeering

  • Organic Search - orgaaniline otsing - otsingumootoritest loomulikul teel saadud liiklus (mitte makstud reklaam)
  • Paid Search - kodulehe külastused otsingumootoritest, mis on tulnud läbi makstud reklaamile (näiteks Google AdWords)
  • Referral - teistelt veebilehtedelt tulnud liiklus
  • Direct - otsekülastused (näiteks kui kodulehe külastus toimus kodulehe aadressi veebilehitseja aadresiväljale sissetrükkimise kaudu)
  • Social - sotsiaalmeedia kanalitest tulnud liiklus (Facebook, Google +, Twitter, Blogger jmt)
  • Full Referrer - selle näitaja all kuvatakse täpsed veebilehtede aadressid, millelt kasutaja suunati Sinu kodulehele.

Jaga seda sotsiaalmeedias:

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open