Korduma kippuvad küsimused

Mille alusel Google AdWords kuvab reklaame Google otsingumootoris?

Google AdWordsi reklaame kuvatakse siis, kui inimesed sooritavad Google otsingumootoris otsinguid sõnade ja fraaside abil (märksõnad) või külastavad veebilehti, mille sisu on seotud Sinu teenuste ja toodetega.

Reklaami eest maksad vaid siis, kui inimene klikib reklaamile ja satub reklaamiga sihitud kodulehele. Oluline eelis on selles, et saad ise määrata maksimaalse kliki hinna, mida oled valmis maksma. Teatavasti osalevad reklaamiprogrammis ka teised ettevõtted, mistõttu sõltub reklaami näitamise asukoht ka konkurentide pakkumisest.

Teisisõnu on tegemist oksjoniga, kus parema positsiooni saavutab see reklaamija, kes:
1) pakub kõrgemat maksimaalset kliki hinda 
2) kelle koduleht on kvaliteetsem ehk kasutajasõbralikum
3) kelle reklaam on kõige asjakohasem (seotud otsingusõna või -faasiga).

 
Google AdWords'is ei saa osta kindlat positsiooni. Reklaami näitamise positsiooni määrab reklaamija poolt määratud maksimaalne kliki hind.
 
Reklaamija peab määrama, milliste sõnade ja fraaside puhul konkreetset reklaami näidata. Oluline on meeles pidada, et märksõnad peavad olema seotud selle infoga, mis on reaalselt kodulehel olemas.
 
Märksõnade valimisel peab lähtuma sellest, milliseid tooteid või teenuseid kirjeldad oma veebilehel.
 
Tegelikus elus otsingumootoris kasutatavaid Sinu teenuste või toodetega seotud märksõnu aitab valida meie Google poolt sertifitseeritud spetsialist.
 LOE MEIE GOOGLE ADWORDS TEENUSE KOHTA

Jaga seda sotsiaalmeedias:

 
Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open