Korduma kippuvad küsimused

Miks ma oma reklaame ei näe?

Sõltuvalt reaalsest otsingumahust ja reklaamija päevaeelarvest võib juhtuda, et reklaami näidatakse vahetevahel, mitte pidevalt. Vaikimisi arvestab Google AdWords märksõna keskmise otsingumahu, Sinu määratud maksimaalse kliki hinna ja eelarve alusel, kui tihti reklaami näidatakse, üritades näitamised jagada ühtlaselt kogu päeva peale.

Lisaks sõltub reklaamide näitamine reklaamija kodulehe kvaliteedist. Näiteks kui koduleht ei ole mobiilisõbralik, siis mobiilsetes seadmetes näidatakse reklaame harvemini.

Kolmandaks faktoriks, mis mõjutab reklaami näitamise tihedust on reklaami asjakohasus ehk kas nii reklaam, kui ka koduleht on seotud inimese poolt Google otsingus kasutatud märksõnaga.
 
Reklaami näitamise osakaal sõltub päeva eelarve suurusest, kliki hinnast ja reaalsest otsingumahust.
LOE MEIE GOOGLE ADWORDS TEENUSE KOHTA

Jaga seda sotsiaalmeedias:

Eesti esimene digiturunduse
e-raamat algusest lõpuni
Omanda ülivajalikud teadmised kasumlikumate turundusotsuste tegemiseks

Soovin e-raamatut

Kui terve on sinu koduleht? Testi tasuta! Open