GoTravel – edu läbi mitmetasandilise, hooajalisust silmas pidava Google’i otsingukampaania - FCR Media OÜ
11612
post-template-default,single,single-post,postid-11612,single-format-standard,cookies-not-set,mkd-core-1.1,post-gotravel-edu-labi-mitmetasandilise-hooajalisust-silmas-pidava-googlei-otsingukampaania,ajax_fade,page_not_loaded,,fcr media burst child-child-ver-1.0.0,burst-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,no_animation_on_touch,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive,"><!-- Google Tag Manager (noscript) --><noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-PSH264L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript><!-- End Google Tag Manager (noscript) --><br style="display:none;
GO Travel Case Study - edu läbi mitmetasandilise, hooajalisust silmas pidava Google’i otsingukampaania

Alljärgnevalt tutvustame lühidalt Go Traveli kui ühe Eesti suurima ja kogenuima reisibüroo jaanuaris alanud Google Adwordsi kampaania õppetunde.

Pane tähele järgmist:

  • Ole vahetu ja isikusta oma pakkumise tekst!
  • Kirjutamisel lähtu sellest, kas need on suunatud üksikule reisihuvilisele või perele/grupile. Valik ainsuses või mitmuses pöördumise vahel on oluline personaalsuse taotlemisel.
  • Otsingusõnade kvaliteet on võti.

Ei ole mingi saladus, et Eesti inimestel on nii vaba aega kui majanduslikke võimalusi rohkem kui kunagi varem. Samas on väga palju võimalusi ka raha kulutamiseks– sellele ei konkureeri mitte ainult reisifirmad, vaid sisuliselt kõik, kellel on pakkuda midagi, millele inimesed oma vaba aega ja raha kulutada võiksid. Seega saavutab edu nutikaim, kes viib oma toote-teenuse inimesteni ilma, et see tüütuks muutuks.

Põhjalik otsingusõnade analüüs aitab säästa tarbetut reklaamikulu ja olla kampaanias maksimaalselt efektiivne. Ole kliendile suunatud ja paku just talle huvitavat toodet.

  • Õige infoga  õigete inimesteni jõudes võid otsingumootorites olla ka  2-.4. kohal,  alati ei ole vaja püüelda kõige kallimale ehk 1. positsioonile.

Kampaania numbrites:

Kampaania eelarve võimalustest lähtuvalt kasutasime n-ö tugeva teise strateegiat, et madalamal positsioonil saavutada suurem reklaami näitamiste osakaal. Eraldi segmenteerisime otsingus ka korduvkülastajad, kes olid varasema veebilehe külastusega juba suuremat huvi üles näidanud. Nendele suunatud remarketingi kampaania keskmine klikitavus oli 22%. Kokku suurendasime kampaaniaga päringute hulka 15% ning konkreetse konversiooni (hinnapäringu) maksumuseks kujunes kõigest 2.82 eurot.

Täname veelkord Go Travelit kogemuse jagamise eest!

Postituse märksõnad:

Seotud artiklid