Facebook Pixel- miks nõnda oluline? - FCR Media OÜ
1155
post-template-default,single,single-post,postid-1155,single-format-standard,cookies-not-set,mkd-core-1.1,post-facebooki-piksel,ajax_fade,page_not_loaded,,fcr media burst child-child-ver-1.0.0,burst-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive,"><!-- Google Tag Manager (noscript) --><noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-PSH264L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript><!-- End Google Tag Manager (noscript) --><br style="display:none;
Facebook Piksel

Facebooki Pixel on JavaScript kood (tükk koodi), mis paigaldatakse ettevõtte kodulehele. See kood hakkab jälgima kodulehel toimuvat ja edastab seejärel andmed tagasi Facebooki.

Martin Varrand, digiturunduse spetsialist räägib, kuidas Facebooki Pixel annab Sulle Facebookis reklaamides erakordsed võimalused reklaamide sihtimiseks, optimeerimiseks ja tulemuste analüüsiks.

Reklaamide sihtimine tänu Facebook Pixelile

Nagu ma ennist mainisin, siis Facebook Pixel mõõdab kodulehel toimuvat ja edastab andmed tagasi Facebooki. Nende andmete järgi on Sul võimalik oma Facebooki reklaamid sihtida hiljem nendele inimestele, kes Sinu kodulehekülge on korra juba külastanud. Mis veel parem, Sul on võimalik oma reklaamid sihtida inimestele, kes on Sinu kodulehel teinud konkreetseid tegevusi, näiteks külastanud mõnda konkreetset lehekülge või sooritanud ostu/päringu. See on kindlasti sihtimise puhul üks parimaid võimalusi, sest kõige väärtuslikum sihtrühm on need inimesed, kes on Sinu vastu kord juba huvi üles näidanud.

 

Sihtimisvalikud Facebook Pixel abil:

  • Kõik kodulehe külastajad viimase 180 päeva jooksul
  • Kõik inimesed, kes on külastanud saidil konkreetseid lehti
  • Kõik inimesed, kes on külastanud konkreetseid lehti, kuid mitte… (ehk näiteks on võimalik sihtida  inimesi, kes on toote lisanud ostukorvi, kuid jätnud ostu sooritamata)
  • Kõik inimesed, kes on küll viimase 180 päeva jooksul veebilehte külastanud, kuid hiljuti pole seda teinud (näiteks viimase kuu jooksul ei ole külastanud)
  • Inimesed, kes sooritasid lehel mõne tegevuse (ostu, päringu jne.)
  • Kasutajate aktiivsuse alusel (saidil viibitud aeg %)

Reklaamide optimeerimine Facebook Pixel abil

Facebook Pixel on üks suurepärane tööriist ka reklaamide optimeerimise puhul. Kui Sinu reklaami eesmärk on kodulehel rohkem müüa, on Facebook Pixel hädavajalik. Kui kodulehel on Facebook Pixel, saad reklaamide objektiiviks valida konversioonidele optimeerimise. Selle objektiivi valik ütleb Facebookile, et ma tahan, et Sa jälgid reklaami kaudu kodulehele tulnud inimeste tegevusi (ostu sooritamist, toote ostukorvi lisamist jne.) ja optimeerid reklaamid vastavalt sellele.

Toon Sulle lihtsa näite:
Sa soovid saada rohkem müüki. Oled oma kodulehele seadistanud Facebook Pixeli ja samuti erinevad eventi’d, mis eesmärkide täitmist mõõdavad. Paned reklaamid jooksma ja Facebook hakkab neid tegevusi jälgima. Kui nüüd Pixel registreerib Facebooki reklaami kaudu tulnud eventi (ostu), siis see annab Facebookile infot, millist tüüpi inimene suurema tõenäosusega Sinu lehel ostu sooritab. Mida rohkem oste Facebook Pixel registreerib, seda täpsem on Facebookil ettekujutus Sinu ideaalkliendi profiilist. Eriti heaks läheb asi nüüd, kus Facebook hakkab automaatselt reklaame näitama rohkem inimestele, kes kattuvad hästi Sinu kliendiprofiiliga ja seeläbi suurema tõenäosusega ostu sooritavad. Vägev, mis?

Reklaamide analüüs Facebook Pixel abil

Kui Sa ei jälgi õigeid andmeid, teed Sa valesid otsuseid. Fakt. Selleks, et Sa saaksid jälgida õigeid andmeid, on Sul vaja Facebook Pixelit. Õigete andmete valik sõltub loomulikult reklaami eesmärgist. Kui Sinu reklaami eesmärk on kasutaja suunata oma kodulehele blogi lugema ja Sa ei soovi, et sellele järgneks lehel mõni tegevus (näiteks uudiskirjaga liitumine), on Sinu jaoks oluline mõõdik CPC (klikihind) ja Google Analyticsist lisaks veel mõni pehmem mõõdik.

Kui Sinu reklaami eesmärk on panna kasutaja kodulehel sooritama mõnda tegevust, on Sul vaja mõõta ja analüüsida neid tegevusi, mida kaustajad Sinu veebilehel teevad. Siis ei saa reklaamide edukust enam mõõta selle järgi, et mitme inimeseni Sinu reklaam jõudis, kui mitu inimest Sinu reklaamil klikkis või kui hea oli Sinu reklaami klikihind. Nüüd on kõige olulisem mõõdik see, kui palju soovitud tegevusi kodulehel tehti ja kui palju üks soovitud tegevus Sulle maksma läks.
Eriti täpselt saad välja mõõta kulu-tulu suhte siis, kui suunad kasutajaid kodulehele ostu sooritama. Facebook Pixel aitab Sul täpselt analüüsida, mitu eurot iga Facebooki reklaamile kulutatud euro Sulle tagasi tõi.

Kokkuvõtteks

Ilma Facebook Pixelita on Sinu reklaamile kulunud ressurss vähemalt pooleldi raisus. Sinu reklaamide sihtimine on poolik ja täpne tulemuste analüüs võimatu. Sul ei ole võimalik oma reklaame optimeerida olulistele tegevustele ja sellega teed enda jaoks õnnestumise väga raskeks.

Kui soovid mõttekaaslast ja abikätt Facebookis tulemuslikult reklaamimisel, anna endast meile märku!

Loe rohkem FCR Media Facebooki reklaamiteenuse kohta!

Postituse märksõnad:

Seotud artiklid