Ettevõtete kulutused TV-reklaamile võivad kahe aasta jooksul kaduda - FCR Media OÜ
1921
post-template-default,single,single-post,postid-1921,single-format-standard,cookies-not-set,mkd-core-1.1,post-ettevotete-kulutused-tv-reklaamile-voivad-kahe-aasta-jooksul-kaduda,ajax_fade,page_not_loaded,,fcr media burst child-child-ver-1.0.0,burst-ver-2.1, vertical_menu_with_scroll,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive,"><!-- Google Tag Manager (noscript) --><noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-PSH264L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript><!-- End Google Tag Manager (noscript) --><br style="display:none;
Ettevõtete kulutused TV-reklaamile võivad kahe aasta jooksul kaduda

FCR Media esindajana oli mul võimalik taaskord osa saada Google’i suurimatele partneritele mõeldud konverentsist, seekord kohtusime Jurmalas. Allpool viis mõtet, millised kohtumiselt kaasa võtsin.

1.    Ennustatakse, et kulutused TV-reklaamile kaovad kahe aasta jooksul ning asenduvad internetis tehtava reklaamiga!
Tundub drastiline ja ilmselt paljud meist seda veel ette ei kujuta, kuid kui mõelda, kus meie kliendid täna on, tasub uskuda. Mis sellest, et inimesed vaatavad täna ja ka tulevikus oma televiisorit, kuid erinevad ostuotsused teevad nad siiski peale internetist info hankimist. Tähtsad on arvamusliidrid ja soovitused, mida netiavarustest leida võib. Kuna ka televisioon kolib netti, saab hea reklaami korral huvipakkuva kohta kohe enam infot hankida. Tõsi, nagu elu on näidanud, jõuavad uued trendid Eestisse mõnevõrra hiljem, arvan, et aastaks 2020 on telereklaami osakaal Eestis silmnähtavalt vähenenud ja aastatel 2021-22 sisuliselt olematu. Noorem põlvkond on juba täna televisiooni põhimõtteliselt Youtube’i vastu vahetanud, vaevalt Sina, kes Sa seda postitust loed, pole kunagi midagi Youtube’st vaadanud? On aeg teha ringi oma turundusstrateegia ja lõpetada suurte rahasummade kulutamine, teadamata kui suure auditooriumini reklaam tegelikult jõuab.

2.    Ennustatakse, et lähima kahe aasta jooksul tekib Euroopas umbes 900 000 vaba digiturundusega seotud töökohta.
Hea uudis nendele, kes on otsustanud, et digiturundus on nende kirg. FCR Media on muide firma, kust saad tiivad!

3.    Google ütleb, et ettevõtted, kes on juba endale hea kodulehe teinud, teenivad ca 140% rohkem tulu, kui need, kel seda ei ole.
On aeg üle vaadata, kuidas Sa internetis nähtav oled. Kontrolli oma kodulehe kvaliteeti! Kui Sa ei oska, võta ühendust. Hea koduleht aitab Sinu ettvõtte käivet märkimisväärselt tõsta. Teiseks arvan, et ettevõtetel ei ole kunagi olnud paremat aega globaalseks laienemiseks kui täna. Digitaalse ühiskonna tekkimine on selle võimalikuks teinud!

4.      Soov toode või teenus samal päeval kätte saada on kasvanud aasta jooksul üle 1500%.
Tarbija on muutunud veelgi nõudlikumaks. Ostja otsib üha enam võimalusi kaup kohe kätte saada. Samuti kasvab pidevalt kombinatsioon otsingusõnadest “parim” ja “minu lähedal”, seda tasub meeles pidada ning olla nähtav!

5.      Google Adwords on kadunud, teretulemast Google Ads!
Märksõnaotsing ei ole kliendi jaoks juba ammu ainus viis soovitut leida. Iga päevaga kasvab osting YouTube’is, otsitakse ka pilte ning jõutakse läbi nende soovitud pakkumisteni. On aeg saata “sõna” puhkusele.

Ole kohal, ole kasulik, ole kiire!

Kristiina Tukk

Postituse märksõnad:

Seotud artiklid