Hiljuti kirjutasime, kuidas leida märke veebilehe probleemidest kasutades Google Analytics’it (viite leiad artikli lõpust). Nüüd tutvustame tööriista, mille abil saad infot veebilehe SEO hetkeolukorrast otse Google’ilt. Veel olulisem on, et see annab infot muudatuste kohta Google’i algoritmides ning veebilehe indekseerimist takistavatest asjaoludest. Jutt käib Google...

Kuigi Yandexi otsingumootorit kutsutakse„Venemaa Google’iks“, sai otsingumootor oma alguse tegelikult aasta enne Google’it – 1997. aastal. Ka otsingureklaamis oli Yandex pioneer: Yandex.Direct ilmus turule üks aasta enne Google Adwordsi ning kuigi Yandexi ja Google’i toodete ja teenuste areng on olnud esimese kümne aasta jooksul tohutult...

Korrektse ja olulise info omamine ettevõtluses on alati olnud seotud ettevõte tulu ja eduga. Kuna veebileht mängib tänapäeval äri õnnestumisel üha olulisemat rolli on väga oluline veebilehe, kui müügikanali, probleemidest võimalikult varakult teada saada. Probleemide ennetamiseks või lahendamiseks on vaja vastata kolmele küsimusele: Kas kliendid jõuavad...

Hawaii tahab ise naerda ja lasta klientidel muiata. Hawaii on mänguline ja lõbus. Hawaiis peaks minema tuju alati heaks. Just nii iseloomustab end meie partner, kes on Eestis spordikaupade müügiga tegelenud juba üle 20 aasta. Me ei usu, et Eestis oleks kedagi, kes poleks nende...

Pole kahtlustki, et üheks olulisemaks kanaliks uute klientide leidmisel ja müügi kasvatamisel on Google otsingumootor, sest enamus tänapäeva tarbijaid alustavad või lõpetavad ostuteekonda just sealt. Google Consumer Barometer andmetel kasutab 84 % internetikasutajatest lokaalse info leidmiseks otsingumootoreid (Google Consumer Barometer, 2019). Eestis kasutab internetti 82%...

Martin Paršin

Pole ettevõtjat, kes ei sooviks teha informeeritud otsuseid oma toote või teenuse turunduskulude planeerimisel. Pea 20% Eesti turul tehtud reklaamikuludest on investeeringud online reklaamis, kus peamiste reklaamteenuste pakkujatena domineerivad Google ja Facebook. Ettevõtte turundamiseks internetis on lihtsa vaevaga võimalik koguda väga head alginfot ning saadud...

Igal aastal koguneme Kuldmuna galale, kus tunnustatakse möödunud aasta kõige loomingulisemaid reklaame. See on aasta tippsündmus, mis toob kokku kõik Eestis tegutsevad vähegi tõsiseltvõetavad loovagentuurid. Kuid kas need on ka reklaamid, mis klientidele kõige kasulikumaks osutuvad? Efektiivne saab olla ka Kuldmunata Vidar Andersen ütles oma 12. veebruaril...

Meravita vitamiine, mineraalained ja toidulisandeid tootev AS Medical Pharmacy Group on olnud meie partneriks juba aastaid, kuid umbes aasta eest seadsime ühiselt põhieesmärgiks ettevõtte e-poe käibe kasvatamise ning põhitoodete ja brändi tuntuse suurendamise. Tervisetooteid on mõtet reklaamida sõltumata aastaajast, kuna madalhooaega pole meie kliimas kunagi...